Tisser snart i bukserne-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. september 2010

Diana...

Ja det tror jeg altså jeg gør  Jeg overvejer seriøst at gå med trusse indlæg fordi der bare intet skal til før jeg skal tisse. 

Fx. vi har lige været ud og handle og det at køre i bil på landevejene i jylland det er nok til at min mave presser på blæren så jeg er lige ved at tisse jeg nået lige ind på føtex toilet  

Da vi så kommer hjem og jeg HAR været ud og tisse endnu en tur på landevejene, så skal varende på plads og så løfter jeg en 2 L. sodanvand og så jeg ved at pisse i bukserne igen og må skynde mig at stille det fra mig også ud på toilettet og det er jo intet andet end dråber der kommer ud. 

Er jeg den eneste med tisseproblemer  

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Kit

Jeg skal også bare tisse konstant. Mega belastende. Det er lidt et problem at gå ud og handle i længere tid.

Jeg synes min største udfordring er ved NYS! Når jeg skal nyse kræver det stor koncentration samtidig at holde på vandet. Øv!

Anmeld

30. september 2010

Marco2

KNIIIB de damer - KNIIIB

Anmeld

30. september 2010

Diana...

Kit skriver:

Jeg skal også bare tisse konstant. Mega belastende. Det er lidt et problem at gå ud og handle i længere tid.

Jeg synes min største udfordring er ved NYS! Når jeg skal nyse kræver det stor koncentration samtidig at holde på vandet. Øv!

Åhh nej NYS jeg nyser heldigvis næsten aldrig men hvis jeg gjorde tror jeg virkelig ikke jeg ville kunne holde på vandet. Jeg kan ikke kaste op uden og tisse lidt GRRR.

Anmeld

30. september 2010

Diana...

Marco2 skriver:

KNIIIB de damer - KNIIIB

Åhh jeg er verdens mester til at knibe og har stort set altid gjort det. Men det hjælper bare ikke her grrr. 

Og sikke et FANTASTISK billed du har fået på 

Anmeld

30. september 2010

Lene76

Diana... skriver:

Åhh jeg er verdens mester til at knibe og har stort set altid gjort det. Men det hjælper bare ikke her grrr. 

Og sikke et FANTASTISK billed du har fået på 

hvis det ik hjælper så gør du det ik rigtigt  jeg gik nemlig og troede jeg gjorde det rigtigt men fandt så ud af at det gjorde jeg ik.... efter barn nr 2  men det at krydse benene hvis du ska nyse det hjælper dig til at knibe de rigtige muskler så du må igang...... el på med bleen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.