Mig igen /;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.281 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. september 2010

Sabina92

Ja det er mig den nervøse. Jeg betilte en kønsscanning da jeg var 16+3 jeg er idag 17+4 og har måtte betille en scanning jeg allerede kunne komme til i aften kl 18. Jeg er så utryk og bange for noget skal gå galt ;/ Selvom jeg jo har set han er en lille livlig dreng. Er det helt dumt af mig allerede igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

otlitrom

Koster sådanne scanninger ikke mange penge?

Det er jo op til dig selv om du synes det er dumt eller ej. en jeg tænker at du måske er lidt for nervøs.. At du må slappe lidt mere af og lade naturen gå sin gang...Hvad får dig til at føle der måske kunne være noget galt??

Det er ikke sagt for at være hård!!

Anmeld

30. september 2010

Nadia&Daniel

Nej det er det bestemt ikke.. Kender godt det med at være utryg (en af de væreste følelser - især når det har med et lille liv at gør).. Var selv utryg for noget tid siden - hvor de valgte at jeg skulle have kørt en hjertestrimmel (i en time), var så ked af det, for følte noget var galt, men det viste sig at alt var godt , men det er hårdt at gå med den følelse, så kan godt forstå dig..

Anmeld

30. september 2010

Amso

Syntes ikke man kan sige det er dumt af dig, hvis det er det du føler dit behov er. Meeen det bliver lange 23. uger endnu, hvis ikke du kan nyde din graviditet, og er nervøs hele tiden. Jeg er i uge 21, og er lige begyndt at mærke lidt liv hver dag. Håber at når du kommer derhen af og kan mærke den lille ofte, at det vil hjælpe dig med at føle at alt er ok..

Men du skal også snart til gennemscaning hvor de tjekker alt, størrelse, blodkar, hjerte osv. Som jeg er sikker på komer tila t gå godt, måske den kan give dig det trykhed du behøver. Graviditet er noget smukt og dejligt, det synd for dig du er så nervøs, du er jo ovre det værste nu.

Anmeld

30. september 2010

Sabina92

kitty skriver:

Koster sådanne scanninger ikke mange penge?

Det er jo op til dig selv om du synes det er dumt eller ej. en jeg tænker at du måske er lidt for nervøs.. At du må slappe lidt mere af og lade naturen gå sin gang...Hvad får dig til at føle der måske kunne være noget galt??

Det er ikke sagt for at være hård!!

den koster 600kr. Pengene betyder ikke noget for mig /;

- Jeg kan ikke sætte ord på hvorfor jeg er så nervøs, kunne sparke mig selv i hovedet for det. aner det virkelig ikke. Jeg er jo over de 12uger som er værst.

Anmeld

30. september 2010

Nadia&Daniel

Sabina92 skriver:

- Jeg kan ikke sætte ord på hvorfor jeg er så nervøs, kunne sparke mig selv i hovedet for det. aner det virkelig ikke. Jeg er jo over de 12uger som er værst.

Har du snakket med din JM om det??? - for jeg fik nogle scanninger tidligt i graviditeten og det var gratis på hospitalet..

Anmeld

30. september 2010

Karo

Sabina92 skriver:

Jeg tror det er helt normelt at være nervøs.

Nu er der ikke længe til at du kan begynde at mærke når han bevæger sig derinde og det hjælper på nervøsiteten når man kan mærke at de hygger sig derinde.

Anmeld

30. september 2010

Sabina92

Nadia&Daniel skriver:

Har du snakket med din JM om det??? - for jeg fik nogle scanninger tidligt i graviditeten og det var gratis på hospitalet..

Jeg havde tænkt mig at snakke med hende om det her d.7 når jeg skal derop (: Hvor tidligt fik du dine?

Anmeld

30. september 2010

Sabina92

Karo skriver:

Jeg tror det er helt normelt at være nervøs.

Nu er der ikke længe til at du kan begynde at mærke når han bevæger sig derinde og det hjælper på nervøsiteten når man kan mærke at de hygger sig derinde.

Ja det er jeg også helt sikker på (: Når jeg kan mærke ham hver dag behøver jeg ikke at gå og hver nervøs

Anmeld

30. september 2010

Nadia&Daniel

Sabina92 skriver:

Jeg havde tænkt mig at snakke med hende om det her d.7 når jeg skal derop (: Hvor tidligt fik du dine?

Årh - fik NF-scanningen da jeg var 13+noget og omkring 18. uge pga svag smerte i vestre side (hvilkte gjorde mig lidt bange for babyen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.