Nakkefold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. september 2010

kaka4

På onsdag skal jeg til Nakkefold-scanning. Nøj hvor jeg glæder mig til at se det lille pus. Andre der har fået foretaget scanningen?

kaka4 13+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Line Højdal

Jeg skal til nakkefoldsscanning i morgen kl. 14.25 og glææææder mig!! Jeg er lidt nervøs og meget spændt på om alt er som det skal være... Det bliver min første scanning - og glæder mig helt ubeskriveligt meget til at se det lille vidunder

Knus Line

Anmeld

30. september 2010

deline

Jeg skal også til scanning i morgen og glæder mig virkelig også til at se om alt er som det skal være, man har jo allerede knyttet sig til det lille vidunder derinde i dybet.....

Line

Anmeld

30. september 2010

Thirle3

Hej

God fornøjelse til scanningerne, jeg glæder mig til at høre om det når de er overstået, det er så fantastisk at se de små. Har overstået min så nu glæder jeg mig bare til den næste scanning

Thirle

Anmeld

3. oktober 2010

metlou

Vi var til NF i onsdags og det var helt vildt mærkeligt og fantastisk endelig at se den lille guldklump! Den er kun 5,5 cm. lang, men den bevægede sig og sparkede løs med arme og ben og hyggede sig rigtigt! Vi sad først helt mundlamme - og så begyndte vi at stille en million spørgsmål

Derefter var der 5 minutters nervepirrende ventetid ude på gangen, mens hun beregnede risikoen, som heldigvis var fin.

Og så var det overstået - alt for hurtigt - men heldigvis fik vi 4 billeder med - og kan slet ikke vente til næste scanning i 18. uge. Skønt!

Held og lykke til jer andre der snart skal afsted!

Mvh Mette

Anmeld

3. oktober 2010

Line Højdal

Ihh hvor dejligt at høre det gik så godt... Tillykke med det! 

Det er fantastisk at se det lille liv og man kan ikke andet end at blive mundlam synes jeg - det er så vildt (i hvert fald når det er første gang)...

Jeg og min mand var til NF-scanning i fredags, men de havde fejlvuderet min termin, så jeg var 10 dage "bagud" i forhold til den termin lægen først havde sat. Derfor var bebs lidt for lille at måle nakkefold på, så vi fik en ny tid på onsdag i næste uge - men det er bare SUPER med endnu en scanning

Vi mangler jo godt nok så risikovurderingen, men bare det at vi har en lille livlig bebs med fin hjertelyd, to arme og to ben er jo fantastisk... så vi er lykke lige

Knus Line

Anmeld

15. oktober 2010

Line Højdal

Så er nakkefoldsscanningen vel overstået og alt er bare fint derinde... Risikoen blev vurderet til 1:10300 og vi kiggede på rygsøjle, kranie, arme, ben og hjerte - alt var som det skulle være. Længden sagde 7,2 cm - hvilket svarer til at jeg er i 13+1

Vi fik hele 8 billeder med hjem, så det er bare fantastisk... det er som om man allerede bliver utålmodig og spændt på at møde det lille vidunder

Skøøøn start på dagen!!

Kram til jer alle, Line

Anmeld

15. oktober 2010

Thirle3

Hvor er det godt og høre om alle de nakkefoldsscanninger som bare er så fine Det er bare så fantastisk...

Tillykke Line så kom bonusdagen endelig og sikke mange dejlige billeder du fik med hjem.

Thirle

Anmeld

15. oktober 2010

Line Højdal

Thirle3 skriver:

Tillykke Line så kom bonusdagen endelig og sikke mange dejlige billeder du fik med hjem.

Thirle

Tak Thirle... Det var så fantastisk og skønt med en masse nye billeder - det er helt vildt hvor meget der sker på 2 uger!!

Så er der bare ca 5 ugers ventetid - så kan vi se kønnet

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.