Så rundede eg 11+0:0) igen he he:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.771 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. september 2010

Valle81

Synes tiden går hurtigt - men så alligevel ikke - men vi fandt også ud af det så tidligt ( 2+6):0)

Jeg har virkelig været ramt af kvalme og træthed så jeg nærmest har været lammet. Kvalmen er stærkt på retur, men trætheden er stadig lammende - sover så snart jeg kan komme til det.

Har ikke taget på så det er dejligt  - men der går nok ikke lang til før det er ovre:0)

Skal til NF her den 15/10 hvor jeg er 13+1 og glæder mig:0)

Håber i får en dejlig dag - det er jeg sikker på jeg gør - skal jo mødes med en masse dejlige tøser herinde fra:0)

Christina

11+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Mathilde

Sikke en flot mave du er ved at gro - igen

Åh ja den træthed kan virkelig være dræbende! Håber du finder lidt energi snart

Anmeld

30. september 2010

Valle81

Mathilde skriver:

Sikke en flot mave du er ved at gro - igen

Åh ja den træthed kan virkelig være dræbende! Håber du finder lidt energi snart

Ja igen:0) Det er altså lidt sovt at sige:0)

Og mange tak Nu er eg godt polstret i forvejen så det hjælper lidt - men en rund mave er en rund mave:0) he he

Jeg håber også snart der kommer lidt overskud - kan ikke holde til noget - går jeg amok i det huslige er jeg smadret i en uge bagefter - så jeg når basic som at tage mig af Asta og Anton og få vasket lidt tøj og lavet lidt mad. Støvsugning og øvrig rengøring er lidt en by i Rusland - men hvad fanden:0)

Anmeld

30. september 2010

Mathilde

Valle81 skriver:

Ja igen:0) Det er altså lidt sovt at sige:0)

Og mange tak Nu er eg godt polstret i forvejen så det hjælper lidt - men en rund mave er en rund mave:0) he he

Jeg håber også snart der kommer lidt overskud - kan ikke holde til noget - går jeg amok i det huslige er jeg smadret i en uge bagefter - så jeg når basic som at tage mig af Asta og Anton og få vasket lidt tøj og lavet lidt mad. Støvsugning og øvrig rengøring er lidt en by i Rusland - men hvad fanden:0)

Det må altså også være vildt hårdt med to børn der skal have opmærksomhed, hus, arbejde, mad osv. Pyyyh Bliver helt træt bare ved tanken om det!

Men heldigvis går det over igen....engang

Og ja, en rund mave er da en rund mave! Og smuk det er den også

Anmeld

30. september 2010

maria_wlt

Valle81 skriver:

Synes tiden går hurtigt - men så alligevel ikke - men vi fandt også ud af det så tidligt ( 2+6):0)

Jeg har virkelig været ramt af kvalme og træthed så jeg nærmest har været lammet. Kvalmen er stærkt på retur, men trætheden er stadig lammende - sover så snart jeg kan komme til det.

Har ikke taget på så det er dejligt  - men der går nok ikke lang til før det er ovre:0)

Skal til NF her den 15/10 hvor jeg er 13+1 og glæder mig:0)

Håber i får en dejlig dag - det er jeg sikker på jeg gør - skal jo mødes med en masse dejlige tøser herinde fra:0)

Christina

11+0

Ja tiden går nemlig..

Held og lykke til NF...Skal selv den 13 Okt (12+4) Vi snupper lige 2 gode tal ikk!!!

Anmeld

30. september 2010

Valle81

maria_wt skriver:

Ja tiden går nemlig..

Held og lykke til NF...Skal selv den 13 Okt (12+4) Vi snupper lige 2 gode tal ikk!!!

Jo det er lige det vi gør:0)

Synes jeg er monster nervøs denne gang - har to sunde og raske børn og tænker - ej så heldig er man sku ikke tre gange i træk. Ved godt det er åndsvagt at tænke sådan men kan ikke lade være:0(

Anmeld

30. september 2010

silden85

flot mave du har held og lykke til NF

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.