Silkeborg området?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

Carina1977

Fru.Ø skriver:

Ja jeg kan slet ikke følge med.

Syntes det er lidt sjovt at have en søn som glæder sig, så meget til jul som jeg selv gjorde da jeg var i hans alder

Ja det er dejligt, når de er så bevidste omkring julen. Tror min søn var 3½ år, før han blev rigtig bevidst omkring det.

Ja det går drønende stærkt med at de bliver store. Min søn vil stadig godt give kys og kram og ligge og putte, selvom han er 10 år. Men jeg må ikke sige det til nogen hehe

Min søn har forresten også gået på villavejs vuggestue for mange år siden. En rigtig god vuggestue....eller det var det i hvert fald dengang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Fru.Ø

Åhh håber mine stadig vil nusses om,når de får den alder

Det er den så stadig,vi er så glad for at vores datter kom derom.

Hun skulle ellers have været i en nyopstartet dagpleje,men fik heldigvis klemt hende ind i vs

Anmeld

22. december 2010

Carina1977

Fru.Ø skriver:

Åhh håber mine stadig vil nusses om,når de får den alder

Det er den så stadig,vi er så glad for at vores datter kom derom.

Hun skulle ellers have været i en nyopstartet dagpleje,men fik heldigvis klemt hende ind i vs

Hvilken stue går hun på? Min søn gik på den stue længst henne ad gangen  Jeg ved faktisk at en af dem der passede ham i sin tid, stadig arbejder på villavejs vuggestue. Mødte hende da jeg var indlagt for et par måneder siden, og mystisk nok kunne hun kende mig. jeg har åbenbart ikke ændret mig hehe

Men jeg kan ikke huske hvad hun hedder

Anmeld

22. december 2010

Fru.Ø

Hun er på den i midten,kender ikke rigtig de andre gogger end dem på min datters stue

Ja nogle kan bare stadig huske en.

Sådan er det også med min søns børnehaveleder. Hun kan stadig huske mig,fra da jeg gik i den børnehaven

Anmeld

22. december 2010

Carina1977

Fru.Ø skriver:

Hun er på den i midten,kender ikke rigtig de andre gogger end dem på min datters stue

Ja nogle kan bare stadig huske en.

Sådan er det også med min søns børnehaveleder. Hun kan stadig huske mig,fra da jeg gik i den børnehaven

Hehe vi må have gjort os bemærket  så er spørgsmålet om det er for det positive eller negative *lol*

Anmeld

22. december 2010

Fru.Ø

Skal vi ikke bare sige at det må være for det gode

Anmeld

22. december 2010

Nalle

Fru.Ø skriver:

Okay går din datter om i Villavejs vuggestue så,syntes nemlig jeg måske har set hende deromme

Nej, hun går i vestbyens børnehus

Anmeld

23. december 2010

Carina1977

Fru.Ø skriver:

Skal vi ikke bare sige at det må være for det gode

Yeps

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.