Pyha
Fødslerne er meget forskellige og smerterne også men jo det gør meget ondt anden gang også ..
Første gang fødte jeg på ni timer med start vandafgang og til slut sugekop den bløde og den hårde..Jeg kunne gå rundt var i bad kunne i det hele taget bevæge mig nogenlunde rundt - vægt 4250- 55 lang (han var skønnet til 3400) Han er nu tre år i dag .
Anden gang fødte jeg havde lidt små veer men da vi kom på sygehuset tog det en time og jeg syntes egentligt at det gjorde mere ondt end første gang fordi det hele blev samlet på så kort tid. Det gik bare så stærkt så en halv time efter fødslen skulle jeg lige sunde mig lidt. Vægt 3500 og lænde 53 hun er i dag 16 mdr.
Tredje fødsel - er lige undervejs har termin her i oktober, jeg er meget spændt på hvordan den kommer til at forløbe..
jeg håber i får nogle gode fødsler, vil sige at det rare ved fødsel nr to er at man nogenlunde ved hvad det er man går ind til, man kender forløbet på den måde ens krop reagerer hvor langt man nogenlunde er - første gang aner man jo ingenting.
Kh Sus
Anmeld