Mødes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.330 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. september 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Heey Tøser, ska ikk prøve at finde en dag vi kan mødes, uden at nogen kommer tilskade, eller andet går galt?
Og selvf en weekend??
Knuser Louise og Astrid 18mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Pige2009

LouiseVous skriver:

Heey Tøser, ska ikk prøve at finde en dag vi kan mødes, uden at nogen kommer tilskade, eller andet går galt?
Og selvf en weekend??
Knuser Louise og Astrid 18mdr

Jo, men vi bor jo bare i hele DK søde

Anmeld

30. september 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Baagøe skriver:

Jo, men vi bor jo bare i hele DK søde

Smiler, det er rigtig nok..
For en del måneder siden var vi nogle fra jylland der endelig havde fået det planlagt, men så smuldrede det, desværre..
Men hvis du og Laura har lyst til besøg, kommer vi da gerne Regner lidt med at gøre til Fyn i næste weekend- uge 40

Anmeld

1. oktober 2010

Pige2009

LouiseVous skriver:

Smiler, det er rigtig nok..
For en del måneder siden var vi nogle fra jylland der endelig havde fået det planlagt, men så smuldrede det, desværre..
Men hvis du og Laura har lyst til besøg, kommer vi da gerne Regner lidt med at gøre til Fyn i næste weekend- uge 40

Øv, der er vi på weekend hos min veninde, da hun skal opereres og derfor plejes lidt...

Anmeld

1. oktober 2010

MorTilGustav

Hey! Ja, det blev jo aldrig til noget dengang i sommers, men jeg er skam frisk på et lille café-besøg i en weekend engang

Anmeld

4. oktober 2010

BetonSlotsPrinsesserne

MorTilGustav skriver:

Hey! Ja, det blev jo aldrig til noget dengang i sommers, men jeg er skam frisk på et lille café-besøg i en weekend engang

Nemlig.. Mon vi kan få flere med??

Anmeld

13. oktober 2010

MorTilGustav

Nogen der er med på at ses denne weekend??? Hvad med et café-besøg lørdag?

Anmeld

13. oktober 2010

Pige2009

MorTilGustav skriver:

Nogen der er med på at ses denne weekend??? Hvad med et café-besøg lørdag?

Jeg er klar, hvis I kommer til Fyn

Anmeld

13. oktober 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Baagøe skriver:

Jeg er klar, hvis I kommer til Fyn

Mener ikk lige der er nogle planer, (det eg troede på er vidst aflyst forever) og vil hellere end gerne til Fyn. Smiler kan vi så bestille overnatning- grier;b

Anmeld

13. oktober 2010

Pige2009

Mener ikk lige der er nogle planer, (det eg troede på er vidst aflyst forever) og vil hellere end gerne til Fyn. Smiler kan vi så bestille overnatning- grier;b

Lækkert. I denne weekend kan I ikke bestille en free sleep over, da jeg skal på en sjælden dags arbejde søndag fra 6-14...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.