6 år og lært nye tricks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. september 2010

DK

Jep. Så er Kirstine vist for alvor startet i skolen. Hun har i alt fald lært at det hedder Fuck-fingeren og ikke langemanden, og den anden dag da jeg ville tage et billede af mit yyyndige barn med dukkevogn, frakke og udstyr, der gjorde hun sådan her da jeg prøvede at få hende til at smile til kameraet:

Loooooser!

Jep! Så kan man lærer at selv en lille engel kommer i folkeren og lærer noget om the real life på et tidspunkt, he he

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Sees

DK skriver:

Jep. Så er Kirstine vist for alvor startet i skolen. Hun har i alt fald lært at det hedder Fuck-fingeren og ikke langemanden, og den anden dag da jeg ville tage et billede af mit yyyndige barn med dukkevogn, frakke og udstyr, der gjorde hun sådan her da jeg prøvede at få hende til at smile til kameraet:

Loooooser!

Jep! Så kan man lærer at selv en lille engel kommer i folkeren og lærer noget om the real life på et tidspunkt, he he

LOL! Hun er simpelthen en rigtig charmetrold

Engel udvendig, bandit indvendig

Anmeld

29. september 2010

Noneother

DK skriver:

Loooooser!

HaHa. Så ved man hvad vi kan vente i Danmarks næste top-model sæson 10!

Anmeld

29. september 2010

*Sofie*

Hahahaaa, hvor godt ! *LoL*  

Anmeld

29. september 2010

<3

Med loser i panden og alligevel superskøn

Anmeld

29. september 2010

DK

Ja... Whats a mom gotta do?

Vi kunne jo ikke helt lade være med at grine, og så må vi jo bare håbe at det ikke bliver en vane, he he!

Anmeld

29. september 2010

<3

Altså det er jo også det med de kære små - at de er så fantastisk charmerende de første par gange de laver noget frækt også bliver det bare irriterende

Tjalfe har en irriterende vane med at kigge drømmende ud af vinduet når vi skal spise og fortælle om hvad (hvem) han tænker på (en pige fra BH som han vist nok er lidt forelsket i ) og det er jo meget sødt og skønt men der bliver bare ikke spist noget mad - altså!

Anmeld

29. september 2010

DK

Kirle skriver:

Altså det er jo også det med de kære små - at de er så fantastisk charmerende de første par gange de laver noget frækt også bliver det bare irriterende

Tjalfe har en irriterende vane med at kigge drømmende ud af vinduet når vi skal spise og fortælle om hvad (hvem) han tænker på (en pige fra BH som han vist nok er lidt forelsket i ) og det er jo meget sødt og skønt men der bliver bare ikke spist noget mad - altså!

Århh hvor sødt!!

Ihh Kirstine hun skal også have babyer med Aron fra klassen når hun bliver stor! Han har været hendes favorit læænge, helt tilbage fra børnehaven.

Og så har han bare de mest bløde ører åbenbart

Anmeld

29. september 2010

<3

DK skriver:

Århh hvor sødt!!

Ihh Kirstine hun skal også have babyer med Aron fra klassen når hun bliver stor! Han har været hendes favorit læænge, helt tilbage fra børnehaven.

Og så har han bare de mest bløde ører åbenbart

Bløde ører er da en af de bedste kriterier til at udvælge kæreste som jeg længe har hørt! Go Kirstine!

Og jo det er meget sødt! Og lidt for meget når måltiderne tager + en halv time mere hver gang fordi drengen skal drømme lidt om Rita Men det skal nu siges at hun også er en meget sød pige der er god til at tage sig lidt af ham dernede i bh

Men åååhhh de børn, de er da bare SÅ søde og så fantastiske ind imellem de laver ulykkesstreger Gotta love them!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.