Det ville jeg aldrig have gjort!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. september 2010

Pige2009

Sådan tror jeg de fleste har sagt eller tænkt om venner eller families håndtering af børneopdragelse inden de fik børn - for derefter at sværge, de aldrig nogensinde ville gøre således, når de selv engang fik børn.

Så kom frisk tøser - fortæl os, hvad I har svoret aldrig at ville gøre inden I selv fik børn, og som så alligevel har sneget sig ind i hverdagen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Sees

Baagøe skriver:

Sådan tror jeg de fleste har sagt eller tænkt om venner eller families håndtering af børneopdragelse inden de fik børn - for derefter at sværge, de aldrig nogensinde ville gøre således, når de selv engang fik børn.

Så kom frisk tøser - fortæl os, hvad I har svoret aldrig at ville gøre inden I selv fik børn, og som så alligevel har sneget sig ind i hverdagen!

Jeg ville ALDRIG lade mit barn sove i min seng, efter 3 månedersalderen!!
^Believe it, han sov der til han var ½ år

Jeg ville ALDRIG lade mit barn gratte med maden!
^Min undskyldning er nu, at hvis han ikke havde fået lov at gratte med maden, så havde han ikke været interesseret i sin gaffel, idag (Jeg tror faktisk det er rigtig nok)

Jeg ville ALDRIG lade mit barn få sukker.
^Idag er jeg af den holdning at jo flere smagsindtryk, jo bedre. (Altså ikke hver dag)

Jeg tror jeg kunne blive ved længe!

Anmeld

29. september 2010

Miamaja

Uha... lade mit barn gaa i seng uden at borste taender enkelte gange. FY FY! 

Anmeld

29. september 2010

Dansker i England

Jeg ville ALDRIG bestikke mit barn med riskager mm for at få hende til at være stille, når vi skal i supermarkedet - og tænk sig - hver eneste gang, vi er dernede, har hun en hel pose at lege med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.