Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ARGH.... Har fået en hæmoride.. ØV ØV har aldrig prøvet det før.. Er gravid for anden gang og havde ingen problemer med det i min første graviditet. Hvad gør man ved det???? HJÆLP
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: ARGH.... Har fået en hæmoride.. ØV ØV har aldrig prøvet det før.. Er gravid for anden gang og havde ingen problemer med det i min første graviditet. Hvad gør man ved det???? HJÆLP
Lone H. skriver: Til lægen og så får du ordineret noget creme eller stikpiller til det
Til lægen og så får du ordineret noget creme eller stikpiller til det
Kan det ikke gå væk af sig selv??? Jeg er ikke generet af den nemlig..
Anonym skriver: Kan det ikke gå væk af sig selv??? Jeg er ikke generet af den nemlig..
Lone H. skriver: Nej ikk så vidt jeg ved men det bliver værre med tiden
Nej ikk så vidt jeg ved men det bliver værre med tiden
Åhh jeg er så blufærdig hvad sådan noget angår. Må vidst hellere ringe til lægen inden det bliver slemt så
Anonym skriver: Åhh jeg er så blufærdig hvad sådan noget angår. Må vidst hellere ringe til lægen inden det bliver slemt så
Lone H. skriver: Kender det , jeg er os forfærdelig blufærdig og måtte kæmpe mig til læge med det dengang :/
Kender det , jeg er os forfærdelig blufærdig og måtte kæmpe mig til læge med det dengang :/
hvor hurtigt gik det væk så?
Anonym skriver: hvor hurtigt gik det væk så?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128