wii fit!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. september 2010

NatasjaL

ja sagen er den at jeg rigtig gerne vil tabe de sidste kilo jeg tog på under min sidste graviditet. hjemme ved min mor har de fået wii fit, og det er så fedt!! kunne spille det dagen lang. efter mit rygestop for snart 2 uger siden havde jeg taget 1,5 kilo, idag vejde jeg mig på wii'en efter 3 dage og havde tabt 0,6 kilo! ved godt det ikke er meget men det er en start for mig, så imorgen SKAL vi have wii fit derhjemme. kan slet slet ikke vente med at komme igang med mit vægt tab, skal selvfølgelig nok holde jer opdateret!

ville abselut ikke noget med det her indlæg, andet end give mig selv et skudler klap

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Flot

Jeg elsker også Wii fit og bruger det (næsten) hver dag.Siden vi fik det har jeg tabt mig 3-4 kg.,og jeg tager dem aldrig på igen.Selv efter graviditeten kom jeg igen ned på det jeg ville,så yay for Wii fit

Hov,i øvrigt,har du købt det??Ellers må du købt det meget billigt af mig....vi købte nemlig Wii fit plus,som har alle funktionerne inkl. nogle flere,så har ikke rigtig noget at bruge Wii fit til

Anmeld

29. september 2010

mamalicious

Pernilleh skriver:

Flot

Jeg elsker også Wii fit og bruger det (næsten) hver dag.Siden vi fik det har jeg tabt mig 3-4 kg.,og jeg tager dem aldrig på igen.Selv efter graviditeten kom jeg igen ned på det jeg ville,så yay for Wii fit

Hov,i øvrigt,har du købt det??Ellers må du købt det meget billigt af mig....vi købte nemlig Wii fit plus,som har alle funktionerne inkl. nogle flere,så har ikke rigtig noget at bruge Wii fit til

Hva ska du ha for det ?? og hvad følger med ???

Anmeld

29. september 2010

NatasjaL

Pernilleh skriver:

Flot

vi har fundet det helt vildt billigt på nettet og de levere gratis

det er flot du har tabt så meget

Anmeld

29. september 2010

Pernilleh

NatasjaL skriver:

vi har fundet det helt vildt billigt på nettet og de levere gratis

det er flot du har tabt så meget

Tak,tak

Anmeld

29. september 2010

Pernilleh

mamalicious skriver:

Hva ska du ha for det ?? og hvad følger med ???

Det ved jeg sørme ikke,lad mig lige høre manden ad i morgen hvad han synes.Der følger kun spillet med...mener du om brættet også følger med?For det kan jeg ikke undvære

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.