Onsdagsvejning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.046 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. september 2010

3rollinger

Idag har jeg vaeret til vejning igen og resultatet var 900 g mindre end sidste uge. Saa nu er total vaegttabet 6,3 kg siden 2 september. Ca 10 kg igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Stumpen

hold da op hvor er det flot!!!!!!!!!! Hvad er det lige at du gør????

Anmeld

29. september 2010

Heidi B

minus 1.9

Tabt ialt 5.9

mangler 11.8

Anmeld

29. september 2010

Heidi B

3rollinger skriver:

Idag har jeg vaeret til vejning igen og resultatet var 900 g mindre end sidste uge. Saa nu er total vaegttabet 6,3 kg siden 2 september. Ca 10 kg igen.

godt gået

Anmeld

29. september 2010

3rollinger

Heidi B skriver:

minus 1.9

Tabt ialt 5.9

mangler 11.8

wouw, 1,9 kilo, det er da super flot!!

Anmeld

29. september 2010

3rollinger

Stumpen skriver:

hold da op hvor er det flot!!!!!!!!!! Hvad er det lige at du gør????

Jeg gaar et sted der hedder Naturhouse og som beskaeftigerer sig med vaegttab. De foerste 3 uger maa man ikke spise ris, pasta, kartofler, broed og boenner, linser, kikaerter og den slags.

Saa morgenmad er saadan noget ala knaekbroed med light syltetoej og kaffe. Formiddag en stk frugt. Frokost koed og groentsager, eftermiddag et stk frugt og aften koed og groentsager.

De har ikke sat maengder paa til mig og heller ikke hvad jeg skal spise hvornaar. Jeg finder bare selv paa det.

Udover maden har jeg saa faaet naturlige produkter jeg skal tage ved siden af. Et er dem er for eksempel for at fjerne den der lyst til at spise alt det man ikke boer. Og der virker faktisk.

Men det der bedst virker paa mig, er det ugentlig vejning.

Knus

Anmeld

29. september 2010

Smølf

En dum uge... Har stort set ikke tabt noget... Jo 400g... Så nu siger vægten 58,5kg...

Næste tirsdag SKAL den sige 57,5kg! Basta!

Anmeld

29. september 2010

g.seerup

3,6 kg er der blevet til i denne uge, så 16 kg på på 16 dage..

men LANG vej igen..

Anmeld

29. september 2010

3rollinger

g.seerup skriver:

3,6 kg er der blevet til i denne uge, så 16 kg på på 16 dage..

men LANG vej igen..

Hold da op. Er det ophobet vaeske eller hvad. For man kan da ikke tabe saa mange reelle kilo paa saa lidt tid. Eller kan man?

Ihvertfald flot. Med den fart skal skabet da snart helt skiftes ud.

Anmeld

29. september 2010

3rollinger

Netapige skriver:

En dum uge... Har stort set ikke tabt noget... Jo 400g... Så nu siger vægten 58,5kg...

Næste tirsdag SKAL den sige 57,5kg! Basta!

Jeg tror du er lidt for ambitioes. Med den vaegt du har igen, og sammenholdt med at du jo ikke maa vaere direkte paa kur, saa synes jeg 400 gram er ret flot. Du kan ikke sammenligne med os der skal tabe +15 kg . Selvom man jo altid gerne vil have det skal gaa staerkt og faa det overstaaet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.