I vores familie var vi begge helt med på ideen om barn nr. 3. Men vi havde forskellige tidspunkter hvor vi ønskede at det skulle ske, og på et tidspunkt hvor vi begge var klar, så blev det så også til noget.
Vi er rigtig glade for vores nr. 3 - vi "starter" godt nok forfra, da vores 2 ældste piger er 10 og 12 år nu, og vores nr. 3 (også en datter) er nu blevet 1 år. Men vi synes ikke at det er været noget problem for os - det var vores begges ønske at få nr. 3, og det tror jeg er vigtigt. Storesøstrene er helt vilde med deres nye lillesøster - det er skønt.
Nu skal vi så have nr 4., så min mand kan blive "far til 4". Og jeg synes faktisk det er en god ide med nr. 4, da de 2 små vil få meget glæde af hinanden - ligesom storesøstrene har og har haft da de var små.
Min mand er en rigtig god far, og bruger meget tid med ungerne, så jeg er slet ikke nervøs for også at få nr. 4. Og denne gang bliver det en dreng.....
det bliver noget nyt.
Måske skal din mand have lidt tid til at tænke tanken om et nyt barn? Jeg har selv haft svingende perioder hvor jeg havde mere (eller mindre) lyst til at få barn nr. 3.
Måske skal I tale sammen et par gange herom - han må jo have nogle grunde til at tøve. Dem kunne I måske tale igennem.
Held og lykke til jer.
Anmeld