Lillepigen 30+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. september 2010

VIPpigen

Så har vi kun 10 uger igen.  Tiden går alt for stærkt.

Vi glæder os helt vildt, men far mener stadig vi har MASSER af tid inden hun kommer, så vi har bestemt ikke travlt selvom mor går og tænker/drømmer om tiden efter fødslen

Hun mosler rundt i maven, og sparker helt vildt. I går (30+0) brokkede jeg mig til kæresten over hun sparkede på højre ribben igen, og han grinede lidt af det, indtil hun sparkede så meget til jeg tog hans hånd og lagde den på mit ribben. Han blev helt chokeret over hun sparkede så kraftigt til, men kunne stadig ikke lade vær med at smile efter han nu havde mærket hende igen. Han måtte nu gerne få hende en lille uge, så jeg kunne komme af med det "blå" mærke jeg er sikker på hun har givet mig under ribbenet.

Men så igen, selvom det gør ondt der, så nyder jeg hun er så aktiv, og bliver helt bekymret hvis jeg ikke mærker liv fra hende i noget tid. Men hun er heldigvis så dygtig at når jeg bliver nervøs for hende så får jeg lige et par puf, bare så jeg ved hun stadig er der, og er i levende live

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

VNB

Hvor ser du godt ud søde!

Din mave er SÅÅÅÅÅÅ fin!

hehe kan sagtens nikke genkendende til sparkene! de er nogle små stærke bebser! Men jeg synes nu ikke det gør rigtig ondt... dog kan den godt give mig et helt shock når den rammer plet!

Her nyder kæreste også at mærke med! det er jo NU de kære mænd rigtig kan være med!

Dejligt at høre at du har det godt!

Anmeld

29. september 2010

vingummibamse

Ejjj hvor er du bare rigtig flot...

den sider bare perfekt den smukke mave..

ja det er helt vildt at tænke på at der kun er 10 uger i nu... (og 2 dage )

men ihh hvor jeg glæder mig til at få hende ud i mine arme...  her hjemme mener far også at vi har utrolig god tid... selvom at jeg har prøvet at forklare ham (mindst 40 gange) at vi jo godt lige pludselig kan få at vide at nu er det nu...

far syntes dog at det er vildt syret hver gang hun sparker og i går fik han også givet udtryk for at han enlig syntes det var mærkeligt at kunne mærke hende svømme rundt der inde...

lækkert at høre at i andre har det godt...

Anmeld

29. september 2010

VIPpigen

VNB skriver:

Hvor ser du godt ud søde!

Din mave er SÅÅÅÅÅÅ fin!

hehe kan sagtens nikke genkendende til sparkene! de er nogle små stærke bebser! Men jeg synes nu ikke det gør rigtig ondt... dog kan den godt give mig et helt shock når den rammer plet!

Her nyder kæreste også at mærke med! det er jo NU de kære mænd rigtig kan være med!

Dejligt at høre at du har det godt!

Mange tak, og ikke nogen strækmærker endnu heller. Men syntes bestemt jeg er større end jeg er på billedet, forstår det bare slet ikke.

Hun er rigtig god til at ligge dem lige under højre ribben, og hun sparker virkelig også bare til der. Så tror jeg har fået et blåt mærke under ribbenet og det er derfor det er så ømt.

Ja, kæresten nyder også bare han kan mærke hende, og se maven hoppe.

Anmeld

29. september 2010

VIPpigen

vingummibamse skriver:

Ejjj hvor er du bare rigtig flot...

den sider bare perfekt den smukke mave..

ja det er helt vildt at tænke på at der kun er 10 uger i nu... (og 2 dage )

men ihh hvor jeg glæder mig til at få hende ud i mine arme...  her hjemme mener far også at vi har utrolig god tid... selvom at jeg har prøvet at forklare ham (mindst 40 gange) at vi jo godt lige pludselig kan få at vide at nu er det nu...

far syntes dog at det er vildt syret hver gang hun sparker og i går fik han også givet udtryk for at han enlig syntes det var mærkeligt at kunne mærke hende svømme rundt der inde...

lækkert at høre at i andre har det godt...

Mange tak.

Ja, 10 uger, det er bare ingenting... Det er lige om lidt. bare tanken om der er under 3 måneder til jul, det betyder at om under 3 måneder har vi vores små bebser ude ved os, helt vild underlig tanke, Men glæder mig sq til at se hvornår hun vil komme ud, og hvor stor hun er. Er glad for vi lige kan få fulgt op på en scanning igen her i oktober, så må vi se hvad den siger.

Her syntes kæresten det er skummelt at maven bevæger sig sådan, og han spørger meget til hvordan jeg har det med at kunne mærke alt det liv, for det må da føles lidt alien-agtig. Og var det da også i starten, men nu er det da bare skøøøøønt . Og han har da vænnet sig til det, så at det ikke er så alien-agtigt mere.

Altså, jeg har hele tiden sagt herhjemme at det er ikke mig der panikker når jeg går i fødsel, det er kæresten. Og ja, er sikker på jeg også selv må køre bilen på sygehuset fordi ellers farer vi sq vildt på vej derned... (manden her har ingen stedsans)

Anmeld

29. september 2010

vingummibamse

VIPpigen skriver:

Mange tak.

Ja, 10 uger, det er bare ingenting... Det er lige om lidt. bare tanken om der er under 3 måneder til jul, det betyder at om under 3 måneder har vi vores små bebser ude ved os, helt vild underlig tanke, Men glæder mig sq til at se hvornår hun vil komme ud, og hvor stor hun er. Er glad for vi lige kan få fulgt op på en scanning igen her i oktober, så må vi se hvad den siger.

Her syntes kæresten det er skummelt at maven bevæger sig sådan, og han spørger meget til hvordan jeg har det med at kunne mærke alt det liv, for det må da føles lidt alien-agtig. Og var det da også i starten, men nu er det da bare skøøøøønt . Og han har da vænnet sig til det, så at det ikke er så alien-agtigt mere.

Altså, jeg har hele tiden sagt herhjemme at det er ikke mig der panikker når jeg går i fødsel, det er kæresten. Og ja, er sikker på jeg også selv må køre bilen på sygehuset fordi ellers farer vi sq vildt på vej derned... (manden her har ingen stedsans)

hehe jeg er sikker på at manden nok skal tage den stille og rolig her hjemme, for gør han i forvejen... tror ikke han paniker før jeg ligger og virkelig har ondt..

er vidst også ved at være tid til et ny mave billed fra min side hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.