vingummibamse skriver:
Ejjj hvor er du bare rigtig flot... 
den sider bare perfekt den smukke mave..
ja det er helt vildt at tænke på at der kun er 10 uger i nu... (og 2 dage
)
men ihh hvor jeg glæder mig til at få hende ud i mine arme...
her hjemme mener far også at vi har utrolig god tid... selvom at jeg har prøvet at forklare ham (mindst 40 gange) at vi jo godt lige pludselig kan få at vide at nu er det nu...
far syntes dog at det er vildt syret hver gang hun sparker og i går fik han også givet udtryk for at han enlig syntes det var mærkeligt at kunne mærke hende svømme rundt der inde...
lækkert at høre at i andre har det godt...
Mange tak.
Ja, 10 uger, det er bare ingenting... Det er lige om lidt. bare tanken om der er under 3 måneder til jul, det betyder at om under 3 måneder har vi vores små bebser ude ved os, helt vild underlig tanke, Men glæder mig sq til at se hvornår hun vil komme ud, og hvor stor hun er. Er glad for vi lige kan få fulgt op på en scanning igen her i oktober, så må vi se hvad den siger.
Her syntes kæresten det er skummelt at maven bevæger sig sådan, og han spørger meget til hvordan jeg har det med at kunne mærke alt det liv, for det må da føles lidt alien-agtig. Og var det da også i starten, men nu er det da bare skøøøøønt
. Og han har da vænnet sig til det, så at det ikke er så alien-agtigt mere.
Altså, jeg har hele tiden sagt herhjemme at det er ikke mig der panikker når jeg går i fødsel, det er kæresten. Og ja, er sikker på jeg også selv må køre bilen på sygehuset fordi ellers farer vi sq vildt på vej derned... (manden her har ingen stedsans
)
Anmeld