MD til ug og slange.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. september 2010

Lene76

Jr. gork (som min mand har døbt den) Har det godt alt fint og helt som det ska være. Termin stadig den 17 feb. Kønnet ku de desværre ik se da den ik vil sprede ben  så nu køber vi os nok en skanning for storesøster på 6 år har været så spændt på om det nu var en lillebror mere el søster..... og vi vil osse gerne vide det hehe

go dag piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Kit

Tillykke! Dejligt at høre, at alt er som det skal være.

Anmeld

29. september 2010

Sofia

dejligt at høre

Anmeld

30. september 2010

piadas

Dejligt!

God ide med den ekstra scanning - og tag endelig storesøster med. Det var et stort hit hjemme hos os!

Anmeld

30. september 2010

Lene76

piadas skriver:

Dejligt!

God ide med den ekstra scanning - og tag endelig storesøster med. Det var et stort hit hjemme hos os!

Hun var osse med da vi ventede lillebroren, så hun er helt klar  og ja det er et mega hit.

har fået tid til den 16 okt, så nu kan tiden kun gå for langsomt hehe

Anmeld

30. september 2010

Marco2

Lene76 skriver:

Hun var osse med da vi ventede lillebroren, så hun er helt klar  og ja det er et mega hit.

har fået tid til den 16 okt, så nu kan tiden kun gå for langsomt hehe

Jamen hvis Mille kunne med lillebror, så kan Emsen da godt komme med på onsdag?

AG

Anmeld

30. september 2010

Diana...

Ihh hvor dejligt at høre, og ja i må afsted til kønsscanning vi er jo SÅ spænde hihi 

Anmeld

30. september 2010

Lene76

Marco2 skriver:

Jamen hvis Mille kunne med lillebror, så kan Emsen da godt komme med på onsdag?

AG

ja det kan hun da MIlle var næsten 3 da hun var med og der var ingen problemer...... Rikke er osse go til at forklare ungerne hva der er hva....

Anmeld

30. september 2010

Lene76

Diana... skriver:

Ihh hvor dejligt at høre, og ja i må afsted til kønsscanning vi er jo SÅ spænde hihi 

hehe i er hehe  tror mere for mig at det er af praktiske årsager denne gang, så kan jeg få ryddet op i kældren med alt det jeg ik ska bruge......  Men har Så osse både mille på 6 år og Viktor på 3 år som snakker meget baby pt så tror måske det vil hjælpe dem lidt og vide om det er en lillebror el søster....

Anmeld

1. oktober 2010

Marco2

Lene76 skriver:

ja det kan hun da MIlle var næsten 3 da hun var med og der var ingen problemer...... Rikke er osse go til at forklare ungerne hva der er hva....

Fanks

Så vil vi da ta' Emily med så hun kan se baby. Som hun er sååå utålmodig efter skal komme ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.