Taaaaak for hjælpen piger, så er jeg i gang :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. september 2010

1977

Profilbillede for 1977

Har idag været på shoppetur. Har shoppet til at strikke, men også så jeg kan lave en scrap om Jazmyn, så det blev til 2 ting.

I formiddag stod den på 2 timer i selskab med mig svigermutter og lært forskel på ret og vrang   Så nu har hun sat mig til at øve i vrang (det gik ikke så godt ) og i næste uge skal vi begynde på et halstørklæde jeg har forelsket mig i (noget med tabte masker og andet jeg ikke fatter)

Så mange mange gange tak for input

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

otlitrom

Hvor godt! Jamen så tillykke med dine nye hobbies

Anmeld

29. september 2010

katti24

Jeanne skriver:

Har idag været på shoppetur. Har shoppet til at strikke, men også så jeg kan lave en scrap om Jazmyn, så det blev til 2 ting.

I formiddag stod den på 2 timer i selskab med mig svigermutter og lært forskel på ret og vrang   Så nu har hun sat mig til at øve i vrang (det gik ikke så godt ) og i næste uge skal vi begynde på et halstørklæde jeg har forelsket mig i (noget med tabte masker og andet jeg ikke fatter)

Så mange mange gange tak for input

Jeg er os i gang med at lærer at strikke hehe, det er faktisk meget hyggeligt

Anmeld

29. september 2010

1977

Profilbillede for 1977
katti24 skriver:

Jeg er os i gang med at lærer at strikke hehe, det er faktisk meget hyggeligt

Ja Jesse sad lige og kiggede på mig. "Moar - det er altså kun gamle piger, der strikker. Du er jo ny"

Anmeld

29. september 2010

katti24

nåå hvor sødt af ham hehe... Her er det kæresten der brokker sig over det. Han mener osse kun det er gamle damer der strikker, men da svigermor hørte det, fik han meget bestemt at vide at det passer ikke hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.