Han bider mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.620 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. september 2010

Banditten´s mor

Hej med jer.

Min søn på 8 måneder er begyndt at bide mig, når jeg ammer ham. De første par gange var det ubevist, men nu gør han det bevist. Først et lille nap, kommer der ingen reaktion, så får jeg et hak af den anden verden. Jeg vil gerne fortsætte amningen, da vi hygger os godt med det. Så jeg håber at I kloge kvinder derude har nogle gode råd, som ikke bare er at stoppe.

Mange hilsner

Sylvester´s mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Banditten´s mor

Slet ikke nogen der kan hjælpe?

Vil så gerne fortsætte amningen, men uden "haps i babs"

Anmeld

29. september 2010

Noneother

Jeg har fået ad vide af min SP at man virkelig skal gi´lyd fra sig når de bider. Sig højt AV! eller noget.
-Det kan godt være de bli´r forskrækkede og evt. begynder at græde, men det skulle altså lære dem, at det gør man ikke.

Anmeld

29. september 2010

Lullaby

Tag ham fra og afskær maden. Det virkede her

Anmeld

29. september 2010

Banditten´s mor

Noneother skriver:

Jeg har fået ad vide af min SP at man virkelig skal gi´lyd fra sig når de bider. Sig højt AV! eller noget.
-Det kan godt være de bli´r forskrækkede og evt. begynder at græde, men det skulle altså lære dem, at det gør man ikke.

Det gør jeg osse, men så vil han ikke há babsen bagefter eller så skal han liiige prøve igen. Måske jeg bare skulle kaste håndklædet i ringen og sige tak for denne gang...

Anmeld

29. september 2010

Vidunderligeunger

sylvestersmor skriver:

Det gør jeg osse, men så vil han ikke há babsen bagefter eller så skal han liiige prøve igen. Måske jeg bare skulle kaste håndklædet i ringen og sige tak for denne gang...

det kunne umiddelbart godt lyde lidt som om det er det HAN vil altså stoppe. men 8 mdr, er da også flot

Anmeld

29. september 2010

Banditten´s mor

BlyViol skriver:

det kunne umiddelbart godt lyde lidt som om det er det HAN vil altså stoppe. men 8 mdr, er da også flot

Tak

Han gør det typisk om dagen, så jeg har tolket det som om han ikke gider om dagen. Han vil stadig gerne have babs, når han skal sove og om natten. Så det kan være at det bare skal være aftenbabs fra nu af, hvis han kan lade være med at bide.

Anmeld

29. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Frederic bed også - uanset om jeg sagde højt av eller lign. 

Så stopped med at amme.. 

Anmeld

29. september 2010

Banditten´s mor

Mor til Frederic skriver:

Frederic bed også - uanset om jeg sagde højt av eller lign. 

Så stopped med at amme.. 

Det bliver nok osse det, det ender med... Dog har han lige fået sin aftenbabs uden de store problemer.

Jeg ser hvordan det går og så må jeg tage den der fra. Et eller andet sted passer det meget godt, da jeg skal starte på arbejde om 14 dage. Så måske er det okay...

Anmeld

29. september 2010

Mor til Frederic og Freya

sylvestersmor skriver:

Det bliver nok osse det, det ender med... Dog har han lige fået sin aftenbabs uden de store problemer.

Jeg ser hvordan det går og så må jeg tage den der fra. Et eller andet sted passer det meget godt, da jeg skal starte på arbejde om 14 dage. Så måske er det okay...

Her fik han kun bryst 1 gang om dagen da han var 7 mdr og lige kort efter han blev 8 mdr stopped jeg. Det var jo ikke til at holde ud, det gør jo skide nuller naller... 

Han started også i dp da han var 8 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.