Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Var lige en tur på fødegangen for at få vendt min lille pige. Det lykkedes heldigvis....nu skal hun så bare blive der. Vi fik mulighed for at se hende igen....dejligt! Hun vejer nu 2520g.
Håber at jeg går tiden ud
Knus Cathrine (36+2)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Cwurtz skriver: Var lige en tur på fødegangen for at få vendt min lille pige. Det lykkedes heldigvis....nu skal hun så bare blive der. Vi fik mulighed for at se hende igen....dejligt! Hun vejer nu 2520g. Håber at jeg går tiden ud Knus Cathrine (36+2)
ej hvor dejligt at det lykkeds. Det gjorde det ikke for mig!
Knus Siber
Tillykke med den fine vending
Skal selv scannes i morgen, og så er der efterfølgende vendingsforsøg, da jeg ved, at min lille baby stadig (!!!!) ligger med hovedet oppe ved ribbenene og numsen godt begravet i bækkenet. Håber sådan det lykkes at få ham vendt, da jeg virkelig gerne vil føde naturligt
Eeeeejjj tillykke med det - det er jo super dejligt
Så må vi for, at hun blir liggende....!!!
fra Lea
Ejjjj hvor fedt at læse
Der reddede du lige min aften/nat... Skal møde i morgen tidlig til vendingsforsøg, og er SÅ nervøs for det, men nu er der da endelig en positiv tilbagemelding om det
Stort tillykke med at det lykkedes og pøj pøj med at hun holder retningen!!!
marhemor (36+6)
marhemor skriver: Ejjjj hvor fedt at læse Der reddede du lige min aften/nat... Skal møde i morgen tidlig til vendingsforsøg, og er SÅ nervøs for det, men nu er der da endelig en positiv tilbagemelding om det Stort tillykke med at det lykkedes og pøj pøj med at hun holder retningen!!! marhemor (36+6)
Uuuuhhh jeg tænker sådan på dig.....
aaaaaaaaalt hvad jeg kan for, at det lykkes for dem at vende den lille guldklump
misslea skriver: Uuuuhhh jeg tænker sådan på dig..... aaaaaaaaalt hvad jeg kan for, at det lykkes for dem at vende den lille guldklump fra Lea
Lige en update fra mig
Lillepigen havde sørme til stor overraskelse for både moren og jordemoderen valgt selv at lægge sig til rette med hovedet nedad Dog ligger hun ikke fast, men det håber vi så på nu, at hun kommer til!!
Vi er bare SÅ glade og lettede over at jeg slap for at skulle have vendingsforsøget, og at der stadig er en mulighed for at slippe for kejsersnittet, men hold da op en underlig fornemmelse "at komme forgæves"
Tak for erne, de hjalp!!
Maria
marhemor skriver: Lige en update fra mig Lillepigen havde sørme til stor overraskelse for både moren og jordemoderen valgt selv at lægge sig til rette med hovedet nedad Dog ligger hun ikke fast, men det håber vi så på nu, at hun kommer til!! Vi er bare SÅ glade og lettede over at jeg slap for at skulle have vendingsforsøget, og at der stadig er en mulighed for at slippe for kejsersnittet, men hold da op en underlig fornemmelse "at komme forgæves" Tak for erne, de hjalp!! Maria
ej hvor godt!
at hun bliver med hovedet nedad, og sætter sig fast
GUUUUUd altså Maria... det er jo super skønt
Det var da en deeeejlig nyhed at få!!!
alt hvad jeg kan for at hun blir' liggende og sætter sig fast med hovedet nedad....!!
Rigtig dejligt at det lykkes. Da jeg ventede min søn Noah, var vi til 2 vendingsforsøg. Det ville slet ikke lykkes, så lægen måtte opgive.
Heldigvis valgte Noah selv at vende sig 1,5 uge inden fødslen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128