Succesfuld babyvending ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. september 2010

Cwurtz

Var lige en tur på fødegangen for at få vendt min lille pige. Det lykkedes heldigvis....nu skal hun så bare blive der. Vi fik mulighed for at se hende igen....dejligt! Hun vejer nu 2520g.

Håber at jeg går tiden ud

Knus Cathrine (36+2)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Siber

Cwurtz skriver:

Var lige en tur på fødegangen for at få vendt min lille pige. Det lykkedes heldigvis....nu skal hun så bare blive der. Vi fik mulighed for at se hende igen....dejligt! Hun vejer nu 2520g.

Knus Cathrine (36+2)

ej hvor dejligt at det lykkeds. Det gjorde det ikke for mig!

Knus Siber

Anmeld

29. september 2010

Lisbeth85

Tillykke med den fine vending

Skal selv scannes i morgen, og så er der efterfølgende vendingsforsøg, da jeg ved, at min lille baby stadig (!!!!) ligger med hovedet oppe ved ribbenene og numsen godt begravet i bækkenet. Håber sådan det lykkes at få ham vendt, da jeg virkelig gerne vil føde naturligt

Anmeld

29. september 2010

misslea

Cwurtz skriver:

Knus Cathrine (36+2)

Eeeeejjj tillykke med det - det er jo super dejligt

Så må vi for, at hun blir liggende....!!!

fra Lea

Anmeld

29. september 2010

marhemor

Cwurtz skriver:

Knus Cathrine (36+2)

Ejjjj hvor fedt at læse

Der reddede du lige min aften/nat... Skal møde i morgen tidlig til vendingsforsøg, og er SÅ nervøs for det, men nu er der da endelig en positiv tilbagemelding om det

Stort tillykke med at det lykkedes og pøj pøj med at hun holder retningen!!!

marhemor (36+6)

Anmeld

30. september 2010

misslea

marhemor skriver:

Ejjjj hvor fedt at læse

Der reddede du lige min aften/nat... Skal møde i morgen tidlig til vendingsforsøg, og er SÅ nervøs for det, men nu er der da endelig en positiv tilbagemelding om det

Stort tillykke med at det lykkedes og pøj pøj med at hun holder retningen!!!

marhemor (36+6)

Uuuuhhh jeg tænker sådan på dig.....

aaaaaaaaalt hvad jeg kan for, at det lykkes for dem at vende den lille guldklump

fra Lea

Anmeld

30. september 2010

marhemor

misslea skriver:

Uuuuhhh jeg tænker sådan på dig.....

aaaaaaaaalt hvad jeg kan for, at det lykkes for dem at vende den lille guldklump

fra Lea

Lige en update fra mig

Lillepigen havde sørme til stor overraskelse for både moren og jordemoderen valgt selv at lægge sig til rette med hovedet nedad  Dog ligger hun ikke fast, men det håber vi så på nu, at hun kommer til!!

Vi er bare SÅ glade og lettede over at jeg slap for at skulle have vendingsforsøget, og at der stadig er en mulighed for at slippe for kejsersnittet, men hold da op en underlig fornemmelse "at komme forgæves"

Tak for  erne, de hjalp!!

Maria

Anmeld

30. september 2010

Siber

marhemor skriver:

Lige en update fra mig

Lillepigen havde sørme til stor overraskelse for både moren og jordemoderen valgt selv at lægge sig til rette med hovedet nedad  Dog ligger hun ikke fast, men det håber vi så på nu, at hun kommer til!!

Vi er bare SÅ glade og lettede over at jeg slap for at skulle have vendingsforsøget, og at der stadig er en mulighed for at slippe for kejsersnittet, men hold da op en underlig fornemmelse "at komme forgæves"

Maria

ej hvor godt!

at hun bliver med hovedet nedad, og sætter sig fast

Knus Siber

Anmeld

30. september 2010

misslea

marhemor skriver:

Lige en update fra mig

Maria

GUUUUUd altså Maria... det er jo super skønt

Det var da en deeeejlig nyhed at få!!!

alt hvad jeg kan for at hun blir' liggende og sætter sig fast med hovedet nedad....!!

fra Lea

Anmeld

30. september 2010

Christina31

Rigtig dejligt at det lykkes.  Da jeg ventede min søn Noah, var vi til 2 vendingsforsøg. Det ville slet ikke lykkes, så lægen måtte opgive.

Heldigvis valgte Noah selv at vende sig 1,5 uge inden fødslen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.