piller..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. september 2010

Sabina92

Min kæreste er lige kommer hjem efter en tur på apoteket med en pakke GraVitamin, min spørgsmål er så om jeg skal tage jern pille ved siden af eller? Der står nemlig på pakken der også er forlinsyre i og det troede jeg kun man skulle have til og med uge 12?

- hjææælp

Er 17+ 3 idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Mor til prinsessen :-)

hej :-)
ja du skal tage jern ved siden af.... Du skal have 40-50 mg jern om dagen....

Anmeld

29. september 2010

Sabina92

Hende med maven :-) skriver:

hej :-)
ja du skal tage jern ved siden af.... Du skal have 40-50 mg jern om dagen....

Oki, syntes ikke der står en skid på pakken og den der indlægsseddel er ikke indeni /;

Anmeld

29. september 2010

nu må du ikke hænge mig op på det.... men er det ikke fra uge 10 man skal tage jern??? eller husker jeg helt ved siden af :-)

Anmeld

29. september 2010

Sabina92

Hende med maven :-) skriver:

nu må du ikke hænge mig op på det.... men er det ikke fra uge 10 man skal tage jern??? eller husker jeg helt ved siden af :-)

Jo det er fra uge 10 (: Jeg er bare først begyndt at tage dem hver dag nu, fordi jeg får så hård mave af dem s; virkelig lækkert

Anmeld

29. september 2010

Sabina92 skriver:

Oki, syntes ikke der står en skid på pakken og den der indlægsseddel er ikke indeni /;

jeg tager også den vitamin pille fordi den indeholder det du har brug for under graviditeten.............
Men det kommer også an på hvad læge/jordmor har sagt ang hvor meget jern du skal tage... Men sundhedsstyrelsen anbefaler at om dagen er det de 40-50 mg om dagen... Men jeg fik noget mere i en periode fordi mit tal var for lavt.....

Anmeld

29. september 2010

Ni-ko-li-ne

som anbefalingerne er nu, skal du have jerne ved siden af...

folinsyren er fin nok at få hele vejen, og hvis du får for meget tisser du bare resten ud:0)

Anmeld

29. september 2010

Sabina92 skriver:

Jo det er fra uge 10 (: Jeg er bare først begyndt at tage dem hver dag nu, fordi jeg får så hård mave af dem s; virkelig lækkert

prøv nogle forskellige, hemojern er bedre for maven end andre siger de kloge :-)

Anmeld

29. september 2010

Sabina92

Ni-ko-li-ne skriver:

som anbefalingerne er nu, skal du have jerne ved siden af...

folinsyren er fin nok at få hele vejen, og hvis du får for meget tisser du bare resten ud:0)

Oki jamen så ved jeg da det (:

Anmeld

30. september 2010

Amso

Jeg spurgte min læge om præcis det samme ang. jern. Han fortalte at det var ikke nødvendigt. Og hvis det skulle komme på tale, undersøgte de det til 25 ugers tjekket hos lægen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.