lidt klamt emne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. september 2010

Anonym trådstarter

hej. jeg har nomalt udflåd. og nogle gange er det også lidt gult. men idag er der lidt klumped. hvorfor? har i nogle ideer ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Anonym trådstarter

er osse gult idag men bare med klumper også

Anmeld

29. september 2010

Isabella_mor

Anonym skriver:

hej. jeg har nomalt udflåd. og nogle gange er det også lidt gult. men idag er der lidt klumped. hvorfor? har i nogle ideer ..

er du gravid ? hvis du er gravid er det meget normalt. og også normalt hvis du ikke er..  hvis det er klumper i samme farve som udflåden så skal du ikke være nervøs.. ellers kontakt din læge og hør ad og forklar situationen. vi kan jo ikke se hvad der ligger i dine underbukser ^_^

Anmeld

29. september 2010

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

er du gravid ? hvis du er gravid er det meget normalt. og også normalt hvis du ikke er..  hvis det er klumper i samme farve som udflåden så skal du ikke være nervøs.. ellers kontakt din læge og hør ad og forklar situationen. vi kan jo ikke se hvad der ligger i dine underbukser ^_^

det er dejlig at høre det er nomalt. haha nej det har du så sandelig ret i jeg må jo se om det bliver ved eller om det holder op med at være klumped og gult

Anmeld

29. september 2010

LilyMarleen

Hvis du ikke er gravid, kan det være det er fordi du har ægløsning.. Men der er jo mange faktorere der spiller ind, om det ka være det ene eller det andet.

Anmeld

29. september 2010

Anonym trådstarter

LilyMarleen skriver:

Hvis du ikke er gravid, kan det være det er fordi du har ægløsning.. Men der er jo mange faktorere der spiller ind, om det ka være det ene eller det andet.

jeg ved ik om jeg er gravid. har ingen symtomer men har ikke haft mens i en måned

Anmeld

29. september 2010

LilyMarleen

Anonym skriver:

jeg ved ik om jeg er gravid. har ingen symtomer men har ikke haft mens i en måned

Måske det er ægløsning så.. Måske ikke. Aner det ikke

Anmeld

29. september 2010

Anonym trådstarter

LilyMarleen skriver:

Måske det er ægløsning så.. Måske ikke. Aner det ikke

har man statig æl selv om man ikke har mens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.