Nogen erfaring med progesteron?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.200 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. september 2010

mortil4dejligepiger

Hej...

Jeg har 3 børn som kom som de skulle. Ingen problemer i graviditeterne. Men da vi skulle prøve at lave nr. 4, var det ikke så nemt... Jeg havde en SA i januar og en MA i juni.

Nu er jeg gravid igen og bliver fulgt af en super god gynækolog. Jeg er blevet scannet i 8. og 9. uge med flot hjerteblink og alt i orden. Gyn. satte mig på progesterontilskud omkring 6. uge, da mit progesterontal lå lige i underkanten. Det var 37 og han ville gerne have det var 50. Så jeg har taget tilskud siden da.

Men nu er jeg igang med at trappe ned. Han siger, at det nu er moderkagen der overtager produktionen af progesteron. Før var det æggestokkene. Så jeg er i gang med at trappe ned og er helt færdig om 2 dage. Så er jeg 10 uger henne.

Jeg er bare så bange for, at det er for tidligt. Tænk nu, hvis det går galt nu. Nu hvor alting ellers endelig fungerer.

Er der nogen, der har erfaringer med progesteron - så kom endelig med alt hvad I har.

Tak, T

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Mor79

Kender desværre intet til progesteron behandling, men er interesseret i at høre om livet med 3-4 børn...

Jeg er måske i gang med nr 3. Føler bare at børn er mit livs projekt og er hjemmegående med en på 4 og 1 år. Har bare droppet alt pt og koncentrerer mig om ungerne.

Nu er jeg i tvivl mht til nr 3. Kan jeg klare at der kun er 1 år imellem hvis jeg bliver gravid nu ?

Kan jeg klare stress med endnu en flytning og havd med økonomi...

Man tilpasser sig og finder ud af det siger mange, men jeg er også enormt meget alene med ungern, da min mand arbejder på virkelig dårlige tidspunkter.

Og hvad med underlivet ? Kan det hele hænge sammen dernede hvis man bliver rimpet sammen 3. gang ?

Fantastisk at du kæmper for nr 4 !

Dejligt hvis du kan give nogen gode råd til eftertanke om familie liv med mange børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.