Her er et kopi af et indlæg jeg skrev før i dag (du kan finde det under 'ordet er dit')
Hej piger, jeg har læst herinde ret længe, men har ikke rigtig taget mig sammen til at begynde at skrive her før nu.
Min historie:
Jeg fødte den dejligeste lille prins for 1 1/2 år siden, hvilket mig og min kæreste var (og stadig er) overlykkelige for. Jeg havde masser af selvtillid og var super tilfreds med min krop, både inden jeg blev gravid og helt op til terminen - men så gik jeg 10 dage over og fik de forfærdeligeste strækmærker. Da der var gået 2 måneder efter fødslen gik det op for mig, at de strækmærker, de hængepatter og den løse hud på maven jeg havde fået ikke ville forsvinde. Jeg vidste selvfølgelig at det ville kunne følge med, og at det ikke kunne vejes op mod at få et dejligt, sundt og rask barn.
Jeg læste om den her behandling i Q. Der stod noget med at man er garanteret et centimetertab på mindst 15 cm efter en behandling og det ville holde i mindst 30 dage.
Den behandling har jeg så lige prøvet for 3 uger siden - og ikke nok med, at jeg kom af med 29 cm på forskellige mål på kroppen - men mine bryster blev helt vildt meget opstrammet, min mave (tabte 7,5 cm af den) blev også rigtig meget opstrammet, og tro mig eller ej - mine strækmærker er blevet meget mindre synlige - og resultatet er endda bedre end da jeg lige havde fået lavet behandlingen.
Behandlingen hedder universal contour wrap og det er noget med at de bandager man bliver viklet ind i trækker affaldstoffer ud af kroppen, hvilket resulterer i at man får en slankere og opstrammet hud.
Klinikken ligger i Århus og de er super flinke og gode til at komme med råd om alt muligt - og så koster behandlingen kun 750 dask 
Jeg skal til min næste behandling i morgen og ville lige dele min fantastiske oplevelse med jer.
Hav det godt alle sammen og tusind tak for en meget givende debat