har et ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.162 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. februar 2008

H+S Skjolgborg.

I skal ikke svar hvis i ikke vil....
Men få nogle af jer pension pga jeres sygdom eller skal søg eller ??...
jeg stå selv og skal søge men ikke kun pga jeg har panikangst,stress og depSom bare har været mega slem den her uge her og jeg faldt om i torsdags efter jeg have aflever min datter fik jeg det mere skidt og nået lige hjem lukke døren og ud i køkken og banggggg der lå jeg..
Jeg er lige starte på 8 ugers kursus i mandags og var på det holde med dem med depsion men er nu bleve flytte op i angst holde.Syntes selv jeg også passe meget bedre der.Men jeg skal jo ikke kun søge pension pga det.. Men mine nye billeder (fik lave nogel i nov 2001) bil af min ryg kom svar til min læge og jeg ringede i går... Den er bleve meget værre og funde nået mere på den.Nået øvøv..en opersion ville værre 50/50 % for det ville blev bedre man også 50 % for at bleve lam så NEJ tak.... Efter jeg har født min datter har jeg flere smerte :(
Ja og ondt i hovede 4 migrane tur. Der er ikke på et tidspuknt af dagen jeg ikke mærker lidt til ondt i hovede...
Men nu må jeg se var bare lidt nys omkring jer....
Mvh henriette31

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2008

maria

hej henriette. Ih jo du er ikke den eneste. Jeg har gået sygemeldt siden maj 07, og jeg har aldrig ku holde på et job pga min angst. Så gang på gang har jeg sagt op pga meget sygefravær. Så min læge mener at fleksjob vil være løsningen for mig nu, hvis jeg skal tilbage på arbejdsmarkedet igen. Tror også selv det er en go ide, for jeg vil helst ud at lave noget hver dag. Men kan bare ikke holde til meget, da jeg hurtigt blir presset og stresset hvilket altid har resulteret i angsten dukker op. Nu må vi se hvad der skal ske. Det er jo ikke bare sådan lige at få og slet ikke når det er psykisk, for man kan jo ikke se på en at man har det skidt. Heldigvis har jeg en fanatstisk læge som bakker mig op 100 procent, og som er klar til at hjælpe mig med kommunen, for de kan være lidt svære tror jeg.

Anmeld

10. februar 2008

H+S Skjolgborg.

hej maria...:)
*SS* .Jeg håber for dig du komme i flexjob.Jeg har vente siden nov 2001 på flexjob.Der sker bare ingen ting og nu er jeg nok også selv nået dertil gider sku ikke det der mere der må snart godt ske nået.Jeg gider heller ikke gå hjemme mere derfor sagde jeg også ja til at starte på 8 ugers kursus men kun på henblik i flexjob/låntilskud eller nået den vej...Jeg får heller aldrig et rigtigt job somså igen.
Det har de sagt lægen-sygehuse-psykologen-pysikiater min støtte kontakt person nu også.Igennem de her 8 år har jeg samlagt kun været uge i 15 uger kursus 12 uger og på en teaterbyggeningen igellem kommunen begge gange..
men ja vi må se hva der sker.........
ja kommunen er ikke altid til af stikke i om hjælp tro mig hve jeg alt om..
Mvh henriette (C)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.