Amerikansk olie....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.168 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. september 2010

Jules

Hihi... Ja så desperat er jeg altså ikke i nu... Men hvis jeg går over termin så blir jeg!!!

Hvem har prøvet det og hvad virkning havde det ???

Har både hørt godt og skidt om det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

quar20

Jeg prøvede det og fik "bare" monster ondt i maven også sad jeg på toilettet HELE natten..!! Jeg fødte 4 dage efter - og tror absolut ikke at det kan rykke nogen fødsel frem ved at indtage det..!!

Syntes det var spild af tid for da min krop så gjorde sig klar til fødsel HELT SELV sku jeg jo tømmes, og der var intet at komme efter ovenpå den amerikanske olie..!!

Og FØJ hvor det smager grimt iøvrigt..

Anmeld

29. september 2010

Jules

quar20 skriver:

Jeg prøvede det og fik "bare" monster ondt i maven også sad jeg på toilettet HELE natten..!! Jeg fødte 4 dage efter - og tror absolut ikke at det kan rykke nogen fødsel frem ved at indtage det..!!

Syntes det var spild af tid for da min krop så gjorde sig klar til fødsel HELT SELV sku jeg jo tømmes, og der var intet at komme efter ovenpå den amerikanske olie..!!

Og FØJ hvor det smager grimt iøvrigt..

Hihi... Det er os det jeg har hørt en del om... Og det kunne jeg da godt undvære ;)

Anmeld

29. september 2010

JacobsMoar

Ja.. Fortæl fortæl.. Kæresten kom hjem den anden dag og havde hørt om noget olie der kunne sætte fødslen igang.. Kunne jo så fortælle ham at det er amerikansk olie, han mente bestemt at det er værd at prøve, men har jo altså stadig 14 dage til termin..  

- Men virker det, så er jeg nok villig til at prøve om en uges tid..

Anmeld

29. september 2010

quar20

Jules skriver:

Hihi... Det er os det jeg har hørt en del om... Og det kunne jeg da godt undvære

Altså for min krop og for mig syntes jeg simpelthen det var det dummeste jeg ku ha gjort/gjorde..

Så syntes du sku droppe tanken også bare sige til dig selv...

bebs kommer når bebs vil.. Desværre er det altså bebs der ligesom kender spillereglerne og som ALTID vinder i sidste ende..

Anmeld

29. september 2010

JulieE

Da jeg ventede mine to, som nu er 6½ og 3½ år, fik jeg at vide, at det i yderste konsekvens kunne være farlig for mor og barn at forsøge at sætte fødslen igang med amerikansk olie. Det virker stærkt afførende og  kan føre til dehydrering., hvilket bestemt ikke er sundt!!

Så mit råd må være gå en lang tur, prøv at bage ve-kagen, spis ananas og dyk masser af sex Men hold jer fra amerikansk olie!!!

Anmeld

29. september 2010

piadas

Jeg har også prøvet det, da jeg var gået 14 dage over med vores søn. Jeg lå i sengen hele eftermiddagen og havde megaondt i maven...jeg gør det ALDRIG igen! Det hjalp ingenting overhovedet...jeg fødte forøvrigt først på 19. dagen efter at være blevet sat i gang!

Mit råd: Gør det IKKE! Prøv alt muligt at andet - bare ikke det!!

Ps. Sender lige en bunke vestøv og håber på, at det hele går i gang af sig selv.

Anmeld

29. september 2010

afrobabies

Jules skriver:

Hihi... Ja så desperat er jeg altså ikke i nu... Men hvis jeg går over termin så blir jeg!!!

Hvem har prøvet det og hvad virkning havde det ???

Har både hørt godt og skidt om det!

Jeg blev sat igang med stikpille 10 dage over tid, og fik dagen efter det taget vandet og efterfølgende ve stimulerende drop... Hun ville bare ikke ud

Anmeld

3. oktober 2010

Low

Jeg spiste/drak 10 spiseske af det på 1 dag og der skete intet. Jeg fik en mild ræser røv 1 dag. Jeg blev alligevel sat igang 42+0 og fødte 42+2

Anmeld

3. oktober 2010

Low

Jeg spiste/drak 10 spiseske af det på 1 dag og der skete intet. Jeg fik en mild ræser røv 1 dag. Jeg blev alligevel sat igang 42+0 og fødte 42+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.