Henna farve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.333 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. september 2010

Shibby

Jeg skal bruge en seriøs rød farve. Har fået anbefalet Henna men har bjælde erfarring. Nogen der kan fortælle lidt om hvad de syntes eller kan anbefale en rød farve-gerne noget ala denne her FARVE eller nogle toner mørkere..Regner med at afblege mit hår i morgen og bagefter proppe noget rødt i da jeg er træt af det sorte! Men hvilken rød.. Og hvor køber man lige det der Henna?

På forhånd tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Shibby skriver:

Jeg skal bruge en seriøs rød farve. Har fået anbefalet Henna men har bjælde erfarring. Nogen der kan fortælle lidt om hvad de syntes eller kan anbefale en rød farve-gerne noget ala denne her FARVE eller nogle toner mørkere..Regner med at afblege mit hår i morgen og bagefter proppe noget rødt i da jeg er træt af det sorte! Men hvilken rød.. Og hvor køber man lige det der Henna?

På forhånd tak for svar

Husk at afrense håret inden du bleger det!

Jeg synes selv at dette mærker er det bedste:

http://www.netspiren.dk/pi/Henna-Haarfarve-Kastaniebrun-Pulver-100-gram-13865-952.aspx

Anmeld

29. september 2010

Shibby

ehm..afrense..mener du vaske i shampoo??

Anmeld

29. september 2010

Shibby skriver:

ehm..afrense..mener du vaske i shampoo??

Altså, afrensing anbefales hvis dit hår er farvet mørkt nu.

Det er ikke dybde rensende shampoo jeg tænker på. Man kan få noget afrensning/affarvning som hiver farvepigmenten ude af håret. Afblegning lysner det kun og hiver derfor ikke pigmentet ordentligt ud af hårstrået.

Så først afrensning/affarvning, og så blegning.

Anmeld

29. september 2010

Shibby

kaay.. Thats new..

Kan man købe det i kvickly?

Anmeld

29. september 2010

Shibby skriver:

kaay.. Thats new..

Det vil jeg tro. Men ellers i Matas Du kan læse nærmere om det på nettet.

Vil altid forslå at gå til en frisør, men man kan sagtens gøre det hjemme hvis man er lidt rutineret i hårfarver

Anmeld

29. september 2010

louise8723

Shibby skriver:

kaay.. Thats new..

yup og der står decideret affarvning på

meeen hvis du gerne vil have knaldrødt har skal du jo have meget lyst hår.. og dertil kræves en del lysning af eget hår.. og vi snakker altså ikke et par dage her med tisgult hår - men mere

Anmeld

29. september 2010

Shibby

Mange tak alexis Det fikser jeg lige i morgen .. Mange tak

Anmeld

29. september 2010

Belinda83

Jeg har tit farvet min søster med rød Henna farve - hun har enten købt det i Matas eller også har hun købt det hos en frisør salon hvor de gerne ville sælge selve farven - Et godt råd jeg har altid blandet farven op med kogt rødvin (det må gerne være den billigste af den billigste du kan finde) da den giver noget helt specielt i farven og bliver mere rød nærmest "blodrød" tror jeg at det kaldes

Anmeld

29. september 2010

Mortil3på3og6

Shibby skriver:

På forhånd tak for svar

Heej

- Jeg gjorde det at afblege 2 gange også en knald rød fra netto som de havde på tilbud i sidste ud, og mit var sort før, og det er nu post kasse rød, VIRKELIG rød.

Har prøvet at få Henna i ved en frisør, det hjælper ikke ligeså godt som at afblege det først.

Knus Kristina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.