Jeres erfaringer? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.474 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. september 2010

Ace

Hej..

Min mand og jeg er så småt begyndt at snakke om barn nr. 2 Vores dejlige søn er lige over 1 år.

Lige nu går jeg på Social og sundhedshjælper uddannelsen og er færdig til 31. Oktober 2011 (lige startet 01.sep.10)

Vi tænker jo så mange tanker om hvornår det skulle være... Vi ville jo begge jeg smed p-pillerne lige nu xD men ja... det ved vi jo godt ville være en fuldstændig dum idé for os Jeg skal jo have min uddannelse

Så jeg/vi tænker om jeg evt. skulle smide pillerne engang i marts-april... (hvis jeg nu blir gravid med det samme) så er jeg så gravid imens jeg går i skole og praktik.

-Nogle der har erfaringer med det ? Hvordan var det.. ville i ønkse i havde ventet? Gode oplevelser ?

Eller vi kunne vente helt til november 2011 med projekt baby ...

hva ville i gøre ? er nysgerrig Som sagt vi taler jo bare om det og tænker over hvad vi vil...

mvh Natte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Vingummien

Jeg vil gøre det når lysten var der. Udd er der jo stadig bagefter, du er stadig tilmeldt skolen jo.

Men er nok mange der vil sige du skulle vente. Men hvis lysten er der nu, så er det da nu i skal igang man ved jo heller aldrig noget om hvor længe der går før der er bonus

Anmeld

28. september 2010

Amso

Tulipan skriver:

Jeg vil gøre det når lysten var der. Udd er der jo stadig bagefter, du er stadig tilmeldt skolen jo.

Men er nok mange der vil sige du skulle vente. Men hvis lysten er der nu, så er det da nu i skal igang man ved jo heller aldrig noget om hvor længe der går før der er bonus

lige præcis. sådan føler jeg det også. Jeg har selv taget den uddannelse, og for de fleste er det ikke en uddannelse man får problemer med at klare hvis man bare er nogenlunde fornuftig. Forstå mig ret.. hehe.. Det er en uddannelse efter min mening hvor du godt vil kunne følge med selv efter barsel, hvis du bare læser en lille smule hjemme engang imelem inden du starter på skolen igen..

Så go for it..

Anmeld

28. september 2010

Vingummien

Amso skriver:

lige præcis. sådan føler jeg det også. Jeg har selv taget den uddannelse, og for de fleste er det ikke en uddannelse man får problemer med at klare hvis man bare er nogenlunde fornuftig. Forstå mig ret.. hehe.. Det er en uddannelse efter min mening hvor du godt vil kunne følge med selv efter barsel, hvis du bare læser en lille smule hjemme engang imelem inden du starter på skolen igen..

Så go for it..

sådan, sjældent kan møder nogle der har samme mening på det punkt syntes jeg

Anmeld

28. september 2010

Amso

sådan, sjældent kan møder nogle der har samme mening på det punkt syntes jeg

Dejligt at høre..  at man kan blive enig.. hehe

Anmeld

29. september 2010

marius' mor

Jeg er lige pt på barsel med min førstefødte. Jeg læser til sygeplejerske, og har været igennem de samme løft, som du evt ville blive udsat for hvis du blivr gravid under udd.

Selvfølgelig er der nogle tunge løft, men der er det bare vigtigt at du siger fra. Især overfor opgaver hos evt. voldelige og ikke samarbejdesvillige borgere/patienter. Udover det syntes jeg bestemt ikke at jeg var forhindret af min graviditet.
Derimod var det en god måde at "bryde isen" når man kommer ind til et nyt menneske, som man ikke kender og, hvor der måske er en akavet stemning..

kram Signe

Anmeld

29. september 2010

LouiseNielsen

Tulipan skriver:

Enig.....

Anmeld

29. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Altså, jeg er selv i IUI behandling, og vil da ikke stoppe det selv om jeg må gå på barsel midt i udd. Så gå i da bare igang

Anmeld

30. september 2010

Ace

tak for jeres svar allesammen

Det altid rart at hører andres meninger

Vi taler da lidt mere og mere om det ikk skulle være meget snart

kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.