En der kunne bruge en stor bunke smart tøj - bud fra 1000 kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
777 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. september 2010

Milsen82

Hej piger - sorry, men forsøger lige igen, det hele er sat yderligere MEGET ned...vanvittig billigt for så meget tøj!

Der er allerede blevet tomt lidt ud, men der skulle gernes tømmes endnu mere ud i klædeskabet - der er alt alt for meget.

Så hvis nogen af jer kunne være interesseret sælger jeg meget gerne det hele samlet til en god pris ellers kan det også købes stykvis, dog meget gerne nogle stykker af gangen

Prisen må vi snakke om - send mig evt. en mail:

cclaudell@hotmail.com

Standen på tøjet er nyt, næsten som nyt eller god men brugt. Og langt det meste er str M, ellers nogenlunde svarende dertil - bukserne hedder mest 29 og 30 i livet og ca. 32 i lænden - dog er der også trekvarte i mellem - der kan dog også forekomme en smule i S og L. Mærker er bl.a. diesel, Lipo lipo, Green house, vero moda, Signal, Esprit, Part two osv.

Men spørg endelig og lad os finde ud af noget

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

mariamiss6

Hvad er størrelsen på cowboybukserne? dem alle sammen altså....

Og hvad er prisen på dem....

Du har også to billeder med hver 3 bluser på... hvad er prisen for dem?

Hvis det er billigt nok, og størrelsen er rigtig køber jeg gerne de ting samlet....

Men ikke hvis bukserne er lavtaljede....

Altså:

er bukserne lavt eller højtaljede¨
hvad er størrelsen (hvis man går ud fra 38-44 for eksempel)
Hvad er prisen for alle de højtaljede bukser.
Hvad er prisen for de 6 langærmede bluser du har fordelt på 2 billeder.

Anmeld

28. september 2010

Milsen82

Hejsa og mange tak for interessen. Det er svært at svare på om de er højtaljede, det vil nogen mene og andre ikke...kommer an på hvordan man vil ha dem til at sidde.

Men vil super gerne ha en samlet pris for det hele hvis det kan lade sig gøre. Men bukserne er generalt str 29 eller 30 i livet og ca 32 i benlængden. Håber det gav lidt mening

Anmeld

28. september 2010

mariamiss6

Milsen82 skriver:

Hejsa og mange tak for interessen. Det er svært at svare på om de er højtaljede, det vil nogen mene og andre ikke...kommer an på hvordan man vil ha dem til at sidde.

Men vil super gerne ha en samlet pris for det hele hvis det kan lade sig gøre. Men bukserne er generalt str 29 eller 30 i livet og ca 32 i benlængden. Håber det gav lidt mening

jo men str. 29 og 30 er en skala jeg ikke kender og kan forholde mig til ved godt det er den "internationale" men for at vide om jeg kan passe tøjet er jeg nødt til at vide hvad størrelse det er på den anden skala... altså om det er 40 eller 42 eller mindre....

Jeg er kun interesseret i det tø jeghar nævnt

Anmeld

28. september 2010

mariamiss6

By the way, de skal være forholdsvis høje BAG PÅ, fordi jeghar J.Lo røv LOL

Anmeld

28. september 2010

Milsen82

Øhh hvilken røv har du?  Nogen af dem er efter min mening højtaljede, andre er ikke så meget synes jeg...

Anmeld

2. oktober 2010

Milsen82

Slet ingen der kunne være interesseret?  Suuuper billigt.

Anmeld

2. oktober 2010

kirsti

29 svarer ca til en str 38

Anmeld

2. oktober 2010

NoName

Milsen82 skriver:

Slet ingen der kunne være interesseret?  Suuuper billigt.

hvor meget for det der sjal eller hvad man kalder det???

Anmeld

2. oktober 2010

Milsen82

Det har jeg ikke lige tænkt på - havde nok håbet at få solgt lidt mere af gangen, håber du forstår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.