barselsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. september 2010

Lise 26

Nogen der her nogle ideer til barselsgaver? ved ikke hva jeg skal ønske mig. synes næsten jeg har det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Sofia

Jeg regner med vi ønsker os tøj i størrelse 56, 62 og 72.. Regner ikke med at købe så meget ind nemlig, SUen rækker ikke så langt. Men ved ikke om du allerede har styr på tøjet? Evt. nogle af de klassiske børnebøger, eller De små synger?

Anmeld

28. september 2010

Lise 26

jeg synes jeg har rimelig styr på tøjet, men det med børnebøger, og de små synger, det var da en god ide

Anmeld

28. september 2010

serinasmor

vi fik blandt andet en lækker kørepose, tøj, et lækkert hjemmestrikket babytæppe og håndklæder med hætte efter hun var kommet til verden

inden fik vi en "barnets bog" og en masse andet

er faktisk blevet ret begavede

fik også en halskæde til mig selv

men vi ønskede os nu ikke noget ... der kom bare gaver dumpende fra alle sider

måske gav det dig et par ideer

serinasmor

Anmeld

28. september 2010

Lise 26

det gav mig nogle ideer  mange tak

Anmeld

28. september 2010

henh01

Vi fik i dag penge fra kærestens bedstemor til at kunne købe en førbarsels gave, vi fik 1000 kr og har købt et legetæppe med musik og overvejer at købe en sleebee pose eller en skråstol.

Ellers mangler vi vidst heller ikke så meget, svigermor banker os også i hovedet fordi de jo også gerne vil kunne købe noget.

Gavekort til baby forretningerne, sengeformindsker, stofbleer, skråstol, sådan en dims til at hænge i barnevognen, sutteholder, måske noget til værelset. Tja det var lige hvad jeg kunne finde på

Anmeld

28. september 2010

Lise 26

henh01 skriver:

Vi fik i dag penge fra kærestens bedstemor til at kunne købe en førbarsels gave, vi fik 1000 kr og har købt et legetæppe med musik og overvejer at købe en sleebee pose eller en skråstol.

Ellers mangler vi vidst heller ikke så meget, svigermor banker os også i hovedet fordi de jo også gerne vil kunne købe noget.

Gavekort til baby forretningerne, sengeformindsker, stofbleer, skråstol, sådan en dims til at hænge i barnevognen, sutteholder, måske noget til værelset. Tja det var lige hvad jeg kunne finde på

hold da op, ja nu har jeg jo næsten en lang liste :-) det hjalp meget.. tusind tak.

Anmeld

28. september 2010

Mamalou

Lise 26 skriver:

Nogen der her nogle ideer til barselsgaver? ved ikke hva jeg skal ønske mig. synes næsten jeg har det hele

Jeg har lige købt en Bumbo stol til min lillesøsters datter, som kommer til verdenen inden længe

Anmeld

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Bog-sættet med "Ved du hvor højt jeg elsker dig" hele året rundt

http://www.gyldendals-boernebogklub.dk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?langId=100&storeId=11151&catalogId=10001&club=BBK&productId=15758

Eller slet og ret et medlemsskab af Gyldendahls bogklub - så får du et gratis læs børnebøger for 40kr i porto

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.