Diana - alt ok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

942 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. september 2010

Marco2

Ku' læse i et andet indlæg at du har været en tur på fødegangen idag. Er alt ok?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Diana...

Hvor er du sød  Ja alt er ok. Jeg var også der oppe den 17 pga af kraftige smerter i mave og ned i underlivet og de tog så en urinprøve og fandt så LIDT bakterie i som de så ville behandle som en blærebetændelse og så sende urinprøven ind til yderlige undersøgelse, det vidste sig så der slet ikke var noget og jeg er blevet behandlet for ingen ting, og så de sidste par dage er det blevet MEGET være og jeg kan næsten ikke gå eller rejse mig så vi måtte lige ind til undersøgelse igen og de vidste sig så at nu bluser min urin af bakterier altså rigtig mange men nu tør de ikke sætte mig i behandling før den er blevet undersøgt yderlig. Men de scannet mig lige inden fra for at tjekke min livmoderhals om den stadig var lang som den skal være og det den var fin. Og de fortalte mig så at det var kraftige plukveer jeg fik pga blærebetændelse så nu skal jeg gå med MANGE smerter i maven og underlivet i 48 timer hvor de så får svar på min urinprøve for så at kunne sætte mig i behandling. 

Men hvis jeg ikke var blevet fejlbehandlet første gang så var jeg sendt i behandling med det samme røv irriterende. Men AV det gør sgu ondt sådan nogen plukveer når de bider. Jeg havde ikke plukveer med Lucas eller jo det havde jeg jo nok men jeg mærket dem ikke. 

Tak fordi du spurgte til mig 

Knus Diana

Anmeld

28. september 2010

Marco2

Jamen godt det "kun" er blærebetændelse og at det lille er ok. Havde det med Emily hvor hun fik lungmodner og alt muligt, så kender det.

Var selv ved læge igår og fik konstateret 1. bb i denne graviditet

Men læg dig ned og pas på dig selv til du kan komme i behandling.

KH AG

Anmeld

28. september 2010

AnneBJ

Øv bøv for dig! Du har sikkert fået det at vide 1000 gange, men drik nu RIGELIGT... al væske tæller, undtagen kaffe!

Og så rigtig god bedring med dig!

Anmeld

28. september 2010

AA10

F*** rigtig god bedring..

Anmeld

28. september 2010

Mettemus

Ho det er da gået hen over hovedet på mig. Sender kram og ønsker om god bedring - HURTIGT!

Anmeld

29. september 2010

Kats

God bedring! Håber du snart er helt frisk igen!

Anmeld

30. september 2010

Riksen

Ej, altså! Det har jeg da heller ikke opdaget! God bedring, Diana!

Kram herfra

Anmeld

30. september 2010

Diana...

1000 tak alle sammen 

Jeg har det heldigvis bedre Men jeg har stadig mange plukveer og så jeg konstant øm i maven så man faktisk ikke kan rør den uden det gør ond og det bekymre mig lidt. 

Knus til jer alle sammen 

Anmeld

30. september 2010

Marco2

Livmoderen er jo een stor muskel, og når du så har haft mange plukveer som jo er musklen der trækker sig sammen, tror du så ikke det er fordi den er øm af "overarbejdet"?

Som hvis man har været ude at løbe efter lang tids pause og man så får ondt i benene?

Men uanset hvad så må du love at lægge dig på sofaen og få slappet godt af. Pas nu på dig selv og skumfidusen i maven.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.