Hvor er du sød
Ja alt er ok. Jeg var også der oppe den 17 pga af kraftige smerter i mave og ned i underlivet og de tog så en urinprøve og fandt så LIDT bakterie i som de så ville behandle som en blærebetændelse og så sende urinprøven ind til yderlige undersøgelse, det vidste sig så der slet ikke var noget og jeg er blevet behandlet for ingen ting, og så de sidste par dage er det blevet MEGET være og jeg kan næsten ikke gå eller rejse mig så vi måtte lige ind til undersøgelse igen og de vidste sig så at nu bluser min urin af bakterier altså rigtig mange men nu tør de ikke sætte mig i behandling før den er blevet undersøgt yderlig. Men de scannet mig lige inden fra for at tjekke min livmoderhals om den stadig var lang som den skal være og det den var fin. Og de fortalte mig så at det var kraftige plukveer jeg fik pga blærebetændelse så nu skal jeg gå med MANGE smerter i maven og underlivet i 48 timer hvor de så får svar på min urinprøve for så at kunne sætte mig i behandling.
Men hvis jeg ikke var blevet fejlbehandlet første gang så var jeg sendt i behandling med det samme røv irriterende. Men AV det gør sgu ondt sådan nogen plukveer når de bider. Jeg havde ikke plukveer med Lucas eller jo det havde jeg jo nok men jeg mærket dem ikke.
Tak fordi du spurgte til mig 
Knus Diana
Anmeld