Hvilken vinterjakke har I købt til jeres piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.171 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. september 2010

Anja

Jeg er på udkig efter en vinterjakke til Esther-tøsen men ved ikke lige, hvad det skal være.

Den skal gerne være både pæn og praktisk.

Hvad har I købt til jeres piger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Siber

vi har købt minature!

Altså JOhanna arver Almas minature og Alma har så fået en ny fra minature!

Vi købte dem på udsalg i feb. tror jeg det var. Vi købte også flyverdragter samtidig!

jeg synes at minature er god kvalitet, er pæne men også praktiske!

Knus Siber, der har alt i hus til tøserne ,men absolut intet til baby tror snart jeg må se at komme igang!!!!

Anmeld

28. september 2010

Marco2

Kan kun være enig med Siber. Miniature er et rigtig godt mærke og Emily har de sidste år både haft jakke og flyver derfra. Men i år var jeg ikke så vild med designet så prøver noget andet. Så i år har vi købt jakke fra hummel:

Den er rigtig lækker og virker som god kvalitet.

Ag

Anmeld

28. september 2010

Anja

Nogen af jer, der har erfaring med mærket Cupcake?

Anmeld

28. september 2010

Anja

Siber skriver:

vi har købt minature!

Altså JOhanna arver Almas minature og Alma har så fået en ny fra minature!

Vi købte dem på udsalg i feb. tror jeg det var. Vi købte også flyverdragter samtidig!

jeg synes at minature er god kvalitet, er pæne men også praktiske!

Knus Siber, der har alt i hus til tøserne ,men absolut intet til baby tror snart jeg må se at komme igang!!!!

Har kigget lidt på Mini A Ture men synes det lyder lidt upraktisk med lynlås i ryggen på anorakken  - som ellers er super sød.

Esther skal jo gerne selv kunne tage jakke af og på ....

Anmeld

28. september 2010

Siber

Anja skriver:

Har kigget lidt på Mini A Ture men synes det lyder lidt upraktisk med lynlås i ryggen på anorakken  - som ellers er super sød.

Esther skal jo gerne selv kunne tage jakke af og på ....

jeg er helt enig. Men da Johanna var lille, var det perfekt med lynlås i nakken, men ikke nu!

I de større størrelser er lynlåsen i siden, og det er hellere ikke så praktisk, Alma kunne ikke selv, også ved jeg bare at det bliver et helved!

Så vi har købt alm jakker hvor lynlåsen sidder foran. Men det er jo sidste års modeller!!!!

Anmeld

28. september 2010

Siber

Marco2 skriver:

Kan kun være enig med Siber. Miniature er et rigtig godt mærke og Emily har de sidste år både haft jakke og flyver derfra. Men i år var jeg ikke så vild med designet så prøver noget andet. Så i år har vi købt jakke fra hummel:

Den er rigtig lækker og virker som god kvalitet.

Ag

jeg har også hørt godt om hummel. Jeg synes bare deres flyverdragter går for højt op i halsen (de børn jeg havde i børnehaven følte de blev kvalt! lynlåsen går lidt ud i siden i stedet for at sidde midt på. Men jeg har ikke set de nyeste modeller.

Lækker jakke!!!

Anmeld

28. september 2010

Anja

Har lige fundet denne her  - elsker ej sikke lej men kender ikke deres overtøj.

http://www.filabel.dk/shop/Piget%c3%b8j/Pige+Overt%c3%b8j/pr-EJSIK-11313.aspx

Anmeld

28. september 2010

Siber

Anja skriver:

Den ser altså også lækker ud. Jeg kender desværre ikke deres overtøj! Men den ser pæn og praktisk ud!

jeg får jo helt lyst til at shoppe!!! Må også snart igang med at shoppe til baby! Vi har jo kun sommertøj i små størrelser, så skal have fat i noget vintertøj!

Anmeld

28. september 2010

Marco2

Anja skriver:

Kender ikke deres overtøj. Men der står det er testet af Teknologisk institut, så mon ikke det er iorden?

Vi har også lavet en satser på flyverdragten i år og købt CelaVie. Kender heller ikke deres overtøj, men nu må vi se. 

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.