Smide X´erne ud af livet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

275 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. juli 2008

Doktor Doolittle

Hola chicas

Jeg har en veninde, der er enebarn og vant til at bestemme Hun er blevet skilt efter en del års ægteskab. Nu forventer hun vi alle smider hendes X-mand totalt ud af vores liv, vi må heller ikke maile med ham, have ham på Facebook eller lignende.
Jeg synes ikke det er fair. I og med hun valgte ham som sin mand tog vi ham til os, han blev også vores ven. Jeg kan ikke få over mit hjerte at smide ham ud af mit liv "blot" fordi de er blevet skilt, uden at det skal misforstås, for selvfølgelig er det alvorligt at blive skilt. Jeg vil gerne være med til aldrig at tale om ham mens hun er der, men jeg og især Michael vil gerne stadig holde kontakten til ham.

Hvad ville I gøre(?)

(H) fra Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2008

Stumpen

Nu har jeg skrevet noget tre gange, men det er vollapyk, det der kommer ud!!

Jeg tror måske hun er bange for at hun ryger ud i kulden i forhold til ham.. Men det er jo ikke hende, der skal bestemme, hvem I er gode venner med!! Var skillsmissen hård kan jeg måske til dels godt forstå at hun gerne vil at du -hendes veninde- vender ham ryggen og udviser sympati for hende, men har den været "god", så er det jo bedøvendes ligegyldig om I snakker med begge parter eller ej....

vollapyk, men jeg synes måske du skal spørge hende om hun har en god grund til at I skal droppe ham som ven eller om hun bare er en lille dame der skal have alt opmærksomheden selv omkring skillsmissen....

Qnus Anja....der ikke orker at dyrke sex i aften (jeg kan osse8D) ;);)

Ps: dejligt billede af dine skønne drenge (L)

Anmeld

31. juli 2008

st

Hej kære Doktor numsegas. :D Mit svar skal omkring det her er ret kort. Det skal siges at det er med den erfaring jeg har i bagagen. Hold kontakten til de mennesker du holder af. Kortere kan det ikke siges. Selvfølgelig skal der ikke blabres op omkring en evt x når man er sammen med enten den ene eller den anden. Så hvis jeg var dig, så ville jeg holde ontakten til dem begge. Og den af dem der ikke kan tåle det, må vige pladsen. Sorry, that's life til den eller dem det må gå ud iver. :S Men jeg har bare erfaret at man skal bruge sit krudt på de mennekser man holder af. Undskyld det sene svar, men bedre sent end aldrig. Klem fra st.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.