Hej piger.
Efter jeg fik barn nr. 2 fik jeg slet ikke tabt mig alle kilo igen. Jeg stoppede med at ryge under graviditeten, hvilket var en god ting, men det resulterede i, sammen med en del problemer på hjemmefronten, at jeg aldrig er kommet tilbage på min normale vægt. Nu sidder jeg så her, 10kg for tyk, og er bange for, hvordan det vil gå denne gang. Jeg skal ikke stoppe med at ryge
men er alligevel bange for jeg kommer til at ligne en hvalros endnu mere med mave på. Jeg vil bare gerne være pæn gravid, så tænkte på, om der er andre end mig i samme båd???
Jeg kunne godt tænke mig at starte en lille klub, hvor vi kan hjælpe hinanden i cyberspace med enten at tabe os lidt, eller bare holde vægten. Vi kunne komme med gåde råd, brokke os og glædeligt lave en ugestatus hver uge, over hvordan vægten ser ud.
Jeg kunne personligt godt tænke mig at tabe 5 kilo inden jul og så håbe på kun at tage 5 kilo på i den sidste tid af graviditeten. Om det er realistisk ved jeg ikke helt, men jeg mangler nogen som jeg kan dele mit problem med.
Hvad siger I til det.
Vi kan evt. lave en lukket gruppe et sted, eller bare gøre det her. Hvad synes I. Håber der er andre end mig der har lyst til dette.
Min identitet kommer frem når det er blevet officielt på min arbejdsplads. Man ved aldrig hvem, der kigger - eller er i samme situation - disse steder
Knuser 
Anmeld