18+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Millefrisch skriver:

Jo, det tror jeg uden tvivl også. Det gør vi begge! Lige nu kan jeg mærke bebs ''banke'' på derinde. Det er så dejligt! Jeg har virkeligt givet med tid til at mærke godt efter. Det er så uvirkeligt nogen gange!

det er fantastisk.. og NØJ hvor jeg savner det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

MF<3

Caroline86 skriver:

det er fantastisk.. og NØJ hvor jeg savner det

Forstår jeg godt. Men du har godt nok en skøn pige! Hun er virkeligt køn, hun ligner sin mor.

Anmeld

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Millefrisch skriver:

Forstår jeg godt. Men du har godt nok en skøn pige! Hun er virkeligt køn, hun ligner sin mor.

ja det er også fantastisk når de er ude! Mere fantastisk end når de er derinde, selvom man savner mavsen bagefter

Synes du virkelig hun ligner mig? Alle siger hun ligner sin far Jeg vil så gerne have at hun ligner mig bare lidt

Anmeld

28. september 2010

MF<3

Caroline86 skriver:

ja det er også fantastisk når de er ude! Mere fantastisk end når de er derinde, selvom man savner mavsen bagefter

Synes du virkelig hun ligner mig? Alle siger hun ligner sin far Jeg vil så gerne have at hun ligner mig bare lidt

Ja, jeg drømmer også om den dag jeg kan holde min bebs i armene! Jeg kan godt tænke mig til, at det bliver underligt uden maven bagefter.

Ja, jeg kan sagten se dig i hende. Hun er virkeligt sød!

Anmeld

28. september 2010

Diana...

Hold da op jeg kan godt forstå du elsker din mave. hvor er du dog bare smuk gravid 

Anmeld

28. september 2010

MF<3

Diana... skriver:

Hold da op jeg kan godt forstå du elsker din mave. hvor er du dog bare smuk gravid 

Synes du virkeligt det? Hvor er jeg glad for at få det at vide. Det er dejligt andre synes min mave er flot! Jeg misunder selv andre kvinders maver, men elsker da stadig min mavse..

Anmeld

28. september 2010

Diana...

Millefrisch skriver:

Synes du virkeligt det? Hvor er jeg glad for at få det at vide. Det er dejligt andre synes min mave er flot! Jeg misunder selv andre kvinders maver, men elsker da stadig min mavse..

Ja det synes jeg absolut du. virkelig smuk. Og velkommen til siden kunne lige se du var ny. Håber du bliver glad for at være her. 

Anmeld

28. september 2010

MF<3

Diana... skriver:

Ja det synes jeg absolut du. virkelig smuk. Og velkommen til siden kunne lige se du var ny. Håber du bliver glad for at være her. 

Ej hvor blev jeg bare glad! Jeg har fra start gået og spekuleret over om det klæder mig at være gravid og om min mave nu var flot. Jeg ved egentligt ik helt hvorfor? Jeg er nok bare tosset!

Men tusind mange gange tak! Jeg er rigtigt glad for at være på siden, den har allerede hjulpet mig meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.