Tegnblødning og slimprop...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

Marco2

Havde hverken tegnblødning eller slimprop, men vi må da håbe din baby bliver derinde nogle uger endnu. Det vil da være det bedste …

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

fit_fys

Marco2 skriver:

Havde hverken tegnblødning eller slimprop, men vi må da håbe din baby bliver derinde nogle uger endnu. Det vil da være det bedste …

AG

Ja, præcis... Synes bare det er underligt...

Men så må han lige holde fast i navlestrengen lidt endnu

Anmeld

29. september 2010

Pige2009

Hej piger!

Har lige et spørgsmål til jer der har født før.

Hvor lang tid efter slimproppen og tegnblødning gik i i fødsel, hvis i da havde det? (altså ikke fødsel, men det andet )

Min slimprop gik i mandags for 8 dage siden og fik tegnblødning i lørdags. Jeg ved man ikke kan forudsige en fødsel, men er der nogle der har oplevet at gå i flere uger uden tegn på fødsel efter disse tegn?

Knus Tine, 36+0, der vist allerede er ved at være lidt utålmodig

Slimproppen kan gå og gendanne sig mange gange, uden det betyder noget. Min gik flere gange og jeg havde ingen tegnblødning. Der var absolut ingen tegn der fortalte, at fødslen snart ville gå igang. Vandet gik bare, og så startede veerne få minutter efter....

Anmeld

29. september 2010

isimaven

ved begge mine fødsler er slmproppen gået en aften og den efterfølgende nat er jeg vågnet op med veer!! Så der er maks gået et døgn fra slimpropen gik til fødsel. Tegnblødning har jeg aldrig oplevet !
men der er nok begyndt at ske noget forberedende arbejde hos dig siden proppen er gået og du har blødt for at du går igang når bebse er klar

Anmeld

29. september 2010

fit_fys

Baagøe skriver:

Slimproppen kan gå og gendanne sig mange gange, uden det betyder noget. Min gik flere gange og jeg havde ingen tegnblødning. Der var absolut ingen tegn der fortalte, at fødslen snart ville gå igang. Vandet gik bare, og så startede veerne få minutter efter....

Ja, det med slimproppen var jeg godt klar over... Men synes det er underligt med tegnblødning 2 gange....

Men det er vel bare fordi der sker lidt....

Anmeld

29. september 2010

Muffinmus

første gang , lset ignen ting

anden gang, både prop og blødning lige da veerne kom, så havde født inden for 9 timer.-)

Anmeld

29. september 2010

Pige2009

T.K. skriver:

Ja, det med slimproppen var jeg godt klar over... Men synes det er underligt med tegnblødning 2 gange....

Men det er vel bare fordi der sker lidt....

Jeg tror det er meget forskelligt fra person til person - du må bare vente tålmodigt på storken

Anmeld

29. september 2010

fit_fys

Jeg venter bare tålmodigt

Det er meget sjovt at høre hvor forskelligt de starter, de fødsler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.