Letter han selv trykket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem du om din mand onanerer ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.783 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. september 2010

Anonym trådstarter

Kan godt være det er mærkeligt at spørge om dette, men jeg er bare nysgerrig efter at høre om I ved den slags om jeres mand. Og om hvad I synes om at han selv letter trykket?

Eller har I det lidt lige som mig, som ikke helt kan forstå det behov når man har en kæreste man kan gøre det med?

Håber I vil svare ærligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Svei

I min verden er det mærkeligt hvis ikke både kvinder og mænd selv gør det ind imellem...nogle mere end andre....

Anmeld

28. september 2010

Sees

Det er jeg da overbevist om at han gør - Og heldigvis for det!
Hvis vi havde sex HVER gang han havde brug for at 'lette trykket' så ville vores sexliv måske ikke være så spændende, men nærmere bare hverdag - Hvis du forstår?

Anmeld

28. september 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal stemme, for ja det ved jeg han gør, men det er ikke tit. Så jeg skal vel have en stemmemulighed mellem de to øverste

Hvem gør ikke det? Er det noget der skal stoppe bare fordi man har en partner? Ikke her i huset

Anmeld

28. september 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Kan godt være det er mærkeligt at spørge om dette, men jeg er bare nysgerrig efter at høre om I ved den slags om jeres mand. Og om hvad I synes om at han selv letter trykket?

Eller har I det lidt lige som mig, som ikke helt kan forstå det behov når man har en kæreste man kan gøre det med?

Håber I vil svare ærligt.

Det gør alle mennesker, for det ligger som en naturlig del af menneskets biologisk drive.

Og ja, det gør min mand da også, så det er der da ikke spor underligt i. Men han gør det ikke så tit tror jeg, mere som en variation. Måske fordi han har nogle "billeder / fantasier" inde i hovedet, som han ikke mener passer sammen med sex med mig.
Og så er der det, at sex med en selv og sex med en partner er to helt forskellige ting. Man kan have lyst til det ene eller det andet, lidt ligesom at man har lyst til jordbæris den ene gang og chokoladeis den anden. 

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. september 2010

Anonym trådstarter

TAK for jeres dejlige ærlige svar. Jeg kan da mærke at det skisme er mig der har et lidt forkert billede af hvordan det hele er på den front. Tror lige I vækkede mig lidt der ;)

Anmeld

28. september 2010

B&J

jeg ved sku ikke om min kæreste gør det hvis han gør ja så ved jeg ikke hvornår  men hvis han gør jamen så gør han det

Anmeld

28. september 2010

Carina1977

Tror helt sikkert også at min kæreste gør det. Nu er det sådan at vi kun ses hver 2. weekend, fordi min søn ikke har mødt ham endnu. Så jeg ville egentlig nok synes at han var mærkelig, hvis han ikke lige lettede trykket engang imellem

Anmeld

28. september 2010

Anonym

Han gjorde det tidligere, men ikke efter han har mødt mig Tror slet ikke han er i stand til at komme flere gange, da vi for det meste knalder flere gange om dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.