26+0 - under 100 dage til termin :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.714 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. september 2010

businesstigger

Så nåede jeg  uge 26+0, og har nu under 100 dage til termin Man må jo tage de glæder man kan.

Han er rigtig aktiv inde i maven og sparkene er endnu ikke blevet så voldsomme at det ikke er hyggeligt. Vi har en lang liste med navne men vælger først et når vi får lov til at møde ham.

Alexander glæder sig til at babyen kommer men har helt klart ikke forstået hvor mange privilegier han også mister på den konto. Han går dog meget op i at først skal mor have fødselsdag, så skal Alexander, så skal der være jul før at baby kommer.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Diana...

Dejligt at tiden nærmer sig. Og sikke en smuk mave 

Anmeld

28. september 2010

businesstigger

Diana... skriver:

Dejligt at tiden nærmer sig. Og sikke en smuk mave 

Tak! Jeg synes selv den er lige lovlig stor i forhold til sidst, men sådan er det jo bare ...

Anmeld

28. september 2010

Diana...

businesstigger skriver:

Tak! Jeg synes selv den er lige lovlig stor i forhold til sidst, men sådan er det jo bare ...

Ha ha ja sådan har jeg det også men heldigvis går det meget stille lige nu. Men man siger jo også man bliver hurtigere stor anden gang 

Anmeld

28. september 2010

businesstigger

Diana... skriver:

Ha ha ja sådan har jeg det også men heldigvis går det meget stille lige nu. Men man siger jo også man bliver hurtigere stor anden gang 

Det er den uden tvivl. Håber den snart holder en pause så jeg ikke bliver en kæmpe hval inden terminen

Anmeld

28. september 2010

Bavianis

Jeg vil have sådan en som du har...

Anmeld

28. september 2010

Heidi85

ikke så lang tid tilbage rigtig flot mave du har dig

Anmeld

28. september 2010

businesstigger

Bavianis skriver:

Jeg vil have sådan en som du har...

Hehe - det kunne jeg helt bestemt også godt onde dig! Har du så en abekat i maven eller hvad?

Anmeld

28. september 2010

businesstigger

Heidi85 skriver:

ikke så lang tid tilbage rigtig flot mave du har dig

Tak! Som jeg husker det fra sidst så gik 3. trimester langsomt fordi nu må det bare godt snart være nu

Anmeld

28. september 2010

Dansker i England

Som tiden dog flyver. Godt at høre, at baby har det godt - og sikke en smuk mave, du har dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.