35+0 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

h_bernie

Vi har været så sløve med at tage billeder under denne graviditet. Skal se om jeg ikke kan få manden til at tage et og sætte det ind.

morethanperfect skriver:

Ja.. Glæder mig godt nok til at komme af med mavsen og få ham ud .. Så kan jeg også tage sko på selv .. Det blir dejligt ! .V. Heh ..

Må jeg se billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Fru.Mäes <3

morethanperfect skriver:

Endnu en milepæl er nået for mig 

Hvor er du bare LÆKKER at se på

Anmeld

28. september 2010

Nadia&Daniel

Du har sådan en smuk mave søde Jeg tror jeg kommer til at savne min på en eller anden måde.. Det med at sidde og nusse den om aften - og få små kærlige spark..Men hold op hvor jeg også glæder mig til at have vores lille guldklump i armene - og se h*n hos farmanden

Anmeld

28. september 2010

morethanperfect

h_bernie skriver:

Vi har været så sløve med at tage billeder under denne graviditet. Skal se om jeg ikke kan få manden til at tage et og sætte det ind.

Jaaaa

Anmeld

28. september 2010

morethanperfect

FrøkenHedegaard skriver:

Hvor er du bare LÆKKER at se på

Heh tusind tak Er altid dejligt at høre

Anmeld

28. september 2010

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Du har sådan en smuk mave søde Jeg tror jeg kommer til at savne min på en eller anden måde.. Det med at sidde og nusse den om aften - og få små kærlige spark..Men hold op hvor jeg også glæder mig til at have vores lille guldklump i armene - og se h*n hos farmanden

Jeg kommer også til at svne min selvf. Men syns godt nok det er trængt nu ... Heh ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.