Mandens vækkeur vækker bebs!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.219 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. september 2010

Hvem?

Vores drengs værelse og vores soveværelse er lige ved siden af hinanden og min mand står op mellem 04.00-05-00 om morgen, vores dreng er li begyndt at sove godt om natten (Han er 8 mdr) - når har endelig er faldet i søvn - MEN så blir han vækket når mandens alarm begynder der kl. 04.00 eller kl. 05.00 - hvilket jo er ganske træls.

Hva gør i?

Vi har ikke så mange værelser, så er det bare at håbe på at knægten ENGANG kan sove fra alarmen?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Mig med maven

Min mand står også tidligt op, dog ikke så tidligt som hjemme hos jer, men han bruger sin telefon. Den starter blidt, og bliver så hidsig hvis man ikke høre den! De fleste dage vågner baby ikke!

Anmeld

28. september 2010

Dictes mor

Min mand har en clockradio, som vækker ham, og den er skruet meget lavt ned, og så snart den starter slukker han den, det vækker hende ikke, men jeg tror, at hun ville vågne, hvis det var sådan en bib ting.

Anmeld

28. september 2010

Bellinda89

Årh er i samme båd som dig ' & min kæreste er typen der bare ikke kan finde ud af at stå op , før det har ringet et milliard gange..

Men jeg plejer at give hende en flaske i sengen hos mig , så plejer hun nogle gange at falde i søvn igen

Anmeld

28. september 2010

Hvem?

Det er også mobilen min mand bruger, det skal dog lige siges at der skal INTET til for at  vække vores dreng, har sgu overvejet at putte hørebøffer på ham, når han blir lagt i seng....

Anmeld

28. september 2010

klmf

SanneBoe skriver:

Det er også mobilen min mand bruger, det skal dog lige siges at der skal INTET til for at  vække vores dreng, har sgu overvejet at putte hørebøffer på ham, når han blir lagt i seng....

HA HA HAAAAA, det har jeg også!!!!! Har endda været inde og se om jeg kunne finde ørepropper til babyer...
Lars vækker os også hver morgen (Oliver ender inde ved os i 99,5% af nætterne), så 5.45 har jeg en lille mand der river mor i håret og siger mum mum mum, Oliver- sprog for mor mor mor, nu er jeg vågen og frisk 

What to do? ???

Anmeld

28. september 2010

Pia.

SanneBoe skriver:

Vores drengs værelse og vores soveværelse er lige ved siden af hinanden og min mand står op mellem 04.00-05-00 om morgen, vores dreng er li begyndt at sove godt om natten (Han er 8 mdr) - når har endelig er faldet i søvn - MEN så blir han vækket når mandens alarm begynder der kl. 04.00 eller kl. 05.00 - hvilket jo er ganske træls.

Hva gør i?

Vi har ikke så mange værelser, så er det bare at håbe på at knægten ENGANG kan sove fra alarmen?????

Jeg kan huske da vores børn var små, der var det også mobilen der vækkede os - jeg lagde min mobil under hovedpuden og så satte jeg en alarm på som startede meget stille op.. og bare det den begyndte at brumme gjorde at jeg vågnede...

I dag sover alle tre børn fra alt - tror jeg ville kunne sætte mit vækkeur inde på deres værelser uden de ville vågne... De har et sove hjerte der siger spar to....

Knus Pia.

Anmeld

28. september 2010

3xM

He da vi kom hjem fra sygehuset var det mandens snorken der holdt Milas vågen

( gudskelov kun lige et par dage med det)

Nu er det et sovehjerte uden lige

hmmm???- vender de sig mon ikke til de vante lyde???

Anmeld

28. september 2010

Hvem?

Så må han godt snart vænne sig til den, den alarm har kørt hver eneste morgen i al hans tid

Hmm, måske noget vat

Anmeld

29. september 2010

Jones

Tjek denne side. Det er et produkt der vækker dig ved at du har et lille armbånd om håndledet der vibrerer når du skal vågne. Den er netop beregnet til at partneren ikke vågner når man selv skal op :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.