Gode råd ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.507 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. juli 2008

M&F&C

Jeg ligger her igen med fødderne oppe og er ved at blive skør af alt det "vand" jeg har i dem, anklerne og det nederste af benene ... også mine hænder er ramt :S
Hvad er der andet at gøre end fødderne op, og hovedet ned ?

Ringede på mit lægehus i fredags , og de mente ikke der var andet at gøre end skrevet ...
Men kan man ikke få nogen vanddrivende tabletter? - eller det bandlyst når man er gravid ? (er i 34+3) ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2008

D.B.L

Akupunktur skulle kunne virke har jeg hørt -Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men jeg blev i sin tid henvist af min jordemoder til hvidovre. Det var bare pga noget andet.

Anmeld

27. juli 2008

Becks

Ved ikke om det vil virke, da jeg ikke selv har været gravid.
Men prøv og lav venepumpe øvelser, hvor du sidder på stol og bukker og strækker benene, det får gang i blodomløbet og det samme med dine hænder og arme....

Knus

Anmeld

27. juli 2008

Susan1978

zoneterapi er super godt

Anmeld

27. juli 2008

Christinahr

MaleneP skriver:

Jeg ligger her igen med fødderne oppe og er ved at blive skør af alt det "vand" jeg har i dem, anklerne og det nederste af benene ... også mine hænder er ramt :S
Hvad er der andet at gøre end fødderne op, og hovedet ned ?

Ringede på mit lægehus i fredags , og de mente ikke der var andet at gøre end skrevet ...
Men kan man ikke få nogen vanddrivende tabletter? - eller det bandlyst når man er gravid ? (er i 34+3) ..

Husker det tydeligt og føler med dig, desværre ingen råd herfra bare et (H)

Anmeld

27. juli 2008

Skovurt

Åh ja, jeg var også bare sprængfyldt med vand i mine ben og fødder under størstedelen af min graviditet, og kunne ikke opdrive nogen som helst løsninger - andet end afslapning, og så venepumpeøvelser, som også allerede er blevet nævnt :)
Og så selvfølgelig at huske at drikke rigeligt vand - det lyder så tåbeligt, nu når det er vand man vil af med... men det er altså noget af det der skal til - RIGELIGE mængder vand (og pas lidt på med for meget salt).

Jeg fandt ikke noget der rigtig hjalp for mig - og tror ikke at vanddrivende er godt for en gravid nej - uden dog at være sikker, men har bare aldrig hørt om at det bliver givet til gravide.

Anmeld

27. juli 2008

M&F&C

Mange tak for svarene :) - jeg prøver ... for jeg er godt nok træt af det. Ellers er der ikke andet at gøre end at klemme ballerne sammen til babyen har tænkt sig at komme ud (og med gode undskyldninger ligge på en solvogn med en god bog :D)

Føler også med jer der har døjet med det (H)

Anmeld

27. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja venepumpeøvelser virkede kanon for mig. Efter jeg lavede en efterlysning på mine ankler, sagde lægen at jeg skulle sidde med benene oppe og lave øvelser 10 min hver morgen. det hjalp :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.