hej,
Jeg er også 3.gangs fødende, og røg også i igår nat. Havde rigtige og bidende veer, så jeg ikke var i tvivl. Startede med at jeg ikke kunne finde ro, da jeg ikke kan ligge på ryggen uden at blive dårlig, dvs. jeg har den ene side eller den anden side at sove på HVER nat
(føler mig som en flodhest!) da jeg går ned i stuen og ser noget tv, begynder veerne lige pludselig ca. kl. 00.45 og der går ca. 7-9 min imellem..... jeg venter....pludselig bliver intervallet kortere, jeg tager et bad kl 02 inden jeg vækker manden, der sover TUNGT... hvorefter han springer op....nu det er NU. Bliver hele tiden nervøs, ville nemlig være så pinligt hvis man som 3. gangs fødende ikke kan skelne rigtige veer fra kraftige plukkeveer....
Men vi får ringet til svigermor kl lidt over 03 og jeg pruster stadig, hver gang veerne kommer igen. De kommer med forskelligt interval og nogle gange bare tæt efter hinanden. Er også bare panisk for at vi SKAL nå til fødegangen, jeg skal ikke føde i bilen...(og det gik rimelig stærkt 2.gang!) men pludselig bliver veerne mindre bidende, og går nærmest i sig selv, da kl er 03.20 (og svigermor Er på vej! PIS PIS
.
Jeg ringer til fødegangen, og får af vide at ja, 3. gang kan drille, de kan ikke sige noget, jeg må afvente, måske tager de til igen eller måske er de gået i sig selv.?
03.45 ankommer svigermor, for at få af vide veerne måske er gået i sig selv. føler det bare så pinligt....selvom jeg VED det var rigtige veer....kl 04 ligger jeg mig, der går laang tid før jeg falder i søvn med al den adrenalin der har pumpet rundt. Sover herefter rimelig rungt til kl 10 om morgenen.
ØV ØV hvilke skuffelse, og nu også en nervøsitet for næste gang jeg råber "Veer", så er der sgu da sikkert ingen der tror på det
.... anyway, skulle lige af med frustrationen.... og hvor bedre end hos andre der FORSTÅR éen, for jeg føler mig ikke særlig forstået i disse dage...
Anmeld