råd til eks-kærestens nye kæreste ... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.915 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. september 2010

thildemus

Min eks har fået ny kæreste. Hvilket jeg tror er en god ting. Sjovt nok blev jeg i hvert fald slet ikke ked af det eller på anden måde negativ. I går gik jeg og arbejdede hårdt i mit køkken og morede mig fyrsteligt over et indfald...

Hvar ville du sige, hvis du kunne give et råd til din eks-kærestes nye kæreste? Kom til at tænke på den pige min eks-kæreste var sammen med før mig ... og hun kunne måske have sparet mig nogle år, tårer og en masse problemer

Hi hi ved godt, at det aldrig ville blive taget imod, og at folk naturligvis starter om i nye forhold, laver nye relationer og udvikler sig forhåbenligt. Men jeg tror nærmest jeg kunne skrive en bog til den nye kæreste 

Bare så ingen misforstår, så har jeg ikke tænkt mig, at sige et ord til hende Tror bare jeg fik malerhjerne igår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

LouiseNielsen

Hehe.... Ja man ville nok kunne komme på en del ting og skrive ned som gode råd til eks kærestens nye kæreste....

Anmeld

28. september 2010

ludo2505

Grin ja normalt er det helt sikkert ikke smart at give råd til eks'ens nye kæreste

Men enhver regel har nu en undtagelse eller 2 - Jeg er stadig gode venner med min eks (vi blev separeret i 2004), og jeg er gode veninder med hans nye "kone"

Det går vældig og jeg har nok slynget et råd eller 2 ud, så som "Når han blir sådan så lad ham være", eller bare gør det samme mod ham, så skal han nok stoppe.... Det går fint

Anmeld

28. september 2010

aarhusmor

Jeg har prøvet det!

Jeg giftede mig med en Amerikaner engang og hans x-forlovede sendte mig et sødt brev om at hun kunne forstå det ville blive svært for mig at være bosat i USA, og så skrev hun lidt om at Carey var sådan og sådan....
Jeg følte det var upassende af hende at skrive og jeg ville gerne gøre mine egne erfaringer. Men nu kunne det have været sjovt at høre om hun havde de samme iagtagelser (Han er en x-mand nu)

Anmeld

28. september 2010

Lisbeth85

Åååh ja... jamen bare det, at min ex forlod mig 2 mdr. før min termin er vel grund nok til ALDRIG at få børn med ham... Kujon, egoist (indsæt selv flere ord her)...

Men som du også skriver, så kommer der jo andre ting i deres liv, som ikke var i ens eget sammen med ham... Jeg har nu min tvivl om, at han nogensinde kan binde sig til noget som helst...

Anmeld

28. september 2010

thildemus

LouiseNielsen skriver:

Hehe.... Ja man ville nok kunne komme på en del ting og skrive ned som gode råd til eks kærestens nye kæreste....

Ja, ik? Men det skal man vist holde sig fra i langt de fleste tilfælde - i hvert fald skal jeg ikke igang med nogle råd in real life

Anmeld

28. september 2010

thildemus

ludo2505 skriver:

Grin ja normalt er det helt sikkert ikke smart at give råd til eks'ens nye kæreste

Men enhver regel har nu en undtagelse eller 2 - Jeg er stadig gode venner med min eks (vi blev separeret i 2004), og jeg er gode veninder med hans nye "kone"

Det går vældig og jeg har nok slynget et råd eller 2 ud, så som "Når han blir sådan så lad ham være", eller bare gør det samme mod ham, så skal han nok stoppe.... Det går fint

Jeg kommer desværre aldrig til at blive gode venner med eksen og jeg kender ikke den nye kæreste, så jeg vil afholde mig fra gode råd. Jeg er da i øvrigt sikker på at hun er en sød og fornuftig pige, så jeg håber bare hun er bedre til at gennemskue de ting, som jeg var år om at se.. 

Men det er da skønt at høre, at I har fundet løsningen

Anmeld

28. september 2010

thildemus

aarhusmor skriver:

Jeg har prøvet det!

Jeg giftede mig med en Amerikaner engang og hans x-forlovede sendte mig et sødt brev om at hun kunne forstå det ville blive svært for mig at være bosat i USA, og så skrev hun lidt om at Carey var sådan og sådan....
Jeg følte det var upassende af hende at skrive og jeg ville gerne gøre mine egne erfaringer. Men nu kunne det have været sjovt at høre om hun havde de samme iagtagelser (Han er en x-mand nu)

Jamen det var præcis derfor jeg tænkte tanken Har kun mødt den pige min ekskærestes var sammen med før mig et par gange, og jeg holdt altid stor afstand til hende grundet usikkerhed. Men jeg kunne virkeligt godt tænke mig en rødvinsaften med hende her nu, hvor jeg har indset alle de ting som hun vidste om ham.

Anmeld

28. september 2010

thildemus

Lisbeth85 skriver:

Åååh ja... jamen bare det, at min ex forlod mig 2 mdr. før min termin er vel grund nok til ALDRIG at få børn med ham... Kujon, egoist (indsæt selv flere ord her)...

Men som du også skriver, så kommer der jo andre ting i deres liv, som ikke var i ens eget sammen med ham... Jeg har nu min tvivl om, at han nogensinde kan binde sig til noget som helst...

Sikke et fjols

Anmeld

28. september 2010

Vial

Jeg ringede en gang til en ekskæreste. Hans nye kæreste tog telefonen, da han ikke var hjemme. Vi fik en laaang god snak

Dagen efter ringede han til mig og spurgte, hvad pokker jeg havde sagt....

....for hun var så kærlig og sød ved ham.

Jeg havde bare fortalt hende, at han var verdens bedste kæreste og hun var meget meget heldig

Sådan kan det også være jo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.