der er sgu ikke nogen på vej ud af mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

otlitrom

Jeg har heppet hele dagen, og jeg hepper gerne videre, indtil baby Juhl er på vej. Men h*n er vist en rigtig drillepind. Så er i advarede

Jeg håber snart der kommer skub i det. I mår være noget utålmodige.. Det er jeg i hvert fald, og det er ikke engang min rumpenisse

Sender alt det vestøv jeg kan i retning mod skoven!! Hvis der er vind i piletræerne, så er det katten med æggene der puster!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

anna-jonas

Jeg PUSTER...........lige en masse ve-støv din vej..............og håber at der snart kommer gang i sagerne.

Knus Mette

Anmeld

28. september 2010

oo

der sker nul og niks herhjemme udover at det bare har gjort hamrende ondt i maven hele dagen - der er ikke engang veer, ikke engang nogle småbitte plukveer. og jeg er møgtrist og tror ALDRIG jeg blir mor (hvor dumt er det når man har 3 kilo baby der møffer rundt inde i een????). så jeg har tilladt mig selv at sidde og tude lidt af selvmedlidenhed og Søren har ladet mig være og bare lavet suppe og hentet slik til mig

Anmeld

28. september 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

der sker nul og niks herhjemme udover at det bare har gjort hamrende ondt i maven hele dagen - der er ikke engang veer, ikke engang nogle småbitte plukveer. og jeg er møgtrist og tror ALDRIG jeg blir mor (hvor dumt er det når man har 3 kilo baby der møffer rundt inde i een????). så jeg har tilladt mig selv at sidde og tude lidt af selvmedlidenhed og Søren har ladet mig være og bare lavet suppe og hentet slik til mig

Jeg kan skisme godt forstå at du har grædt medlidenhedstårer, jeg har lige fortalt min søster om dig, og hun følte også meget med dig, og synes, bestemt heller ikke om den latente fase. "Den kan jo vare en uge!" Udbrød hun og sukkede, "Pyha, det er ikke til at holde ud", og hun har så evigt ret.

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

Det er altså også ren RØVBANAN!!

Tænker på Jer Og godt du har Søren! Slik kan man altid bruge

Anmeld

28. september 2010

oo

Dictes mor skriver:

Jeg kan skisme godt forstå at du har grædt medlidenhedstårer, jeg har lige fortalt min søster om dig, og hun følte også meget med dig, og synes, bestemt heller ikke om den latente fase. "Den kan jo vare en uge!" Udbrød hun og sukkede, "Pyha, det er ikke til at holde ud", og hun har så evigt ret.

det værste er, at i den bog vi har om fødselsfaserne står der at den varer maks et døgn  så Søren holdt jo temmelig længe på, at det ikke kunne være der jeg var, indtil jeg til sidst måtte sige, at fødsler foregår altså ikke efter bøger!! så blev han sur på bogen istedet

og tak for medlidenhed, det har jeg lidt brug for her til aften

Anmeld

28. september 2010

oo

kitty skriver:

Det er altså også ren RØVBANAN!!

Tænker på Jer Og godt du har Søren! Slik kan man altid bruge

ja slik er altid godt!! og en mand der kan finde ud af at være stille når man er så rasende at man bare sidder og skummer og venter på han kommer med et lillebitte snøft så man kan råbe af ham  (jeg har vidst sagt før, at herhjemme er det mig der er bjørnen, ikk?!)

Anmeld

28. september 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

ja slik er altid godt!! og en mand der kan finde ud af at være stille når man er så rasende at man bare sidder og skummer og venter på han kommer med et lillebitte snøft så man kan råbe af ham  (jeg har vidst sagt før, at herhjemme er det mig der er bjørnen, ikk?!)

Ihhh nej, shhh, ikke al den snak om slik, vi har ikke noget, og bilen er istykker så kan ikke hente noget....

Anmeld

28. september 2010

oo

Dictes mor skriver:

Ihhh nej, shhh, ikke al den snak om slik, vi har ikke noget, og bilen er istykker så kan ikke hente noget....

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

I et hvert forhold er der en der er bjørn (tænker jeg) og hjemme hos Jer er det dig! Men bjørne er nogle dejlige nogen, dog nogle gange med lidt for iltert temprament.. Men jeg elsker min bjærn ubeskrivelig højt, og til verdens ende, og det er jeg sikker på Søren også kan sige om sin!

Skum du bare videre... Vi, der er sammen med bjørne, ved det kan forekomme. Men kærligheden sejrer altid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.