Og væk var chancen (ikke for sarte sjæle)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.198 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. september 2010

Anonym trådstarter

Jeg har æggeløsning i dag. Min mand lå og halvsov da jeg kravlede under dynen og gav ham et lækkert blowjob  Jeg lå der 15 min ca og så skete der noget der ikke var en del af planen! Han sagde "NU" ud i det blå. Og muligheden for at blive gravid endte på mine bryster  

Øv.. Væk var chancen..

Aner ikke hvad jeg ville med det her indlæg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Pige2009

Øv... Sikke en padde. Men I sexer vel hver anden dag op til ægløsning for at have de optimale chancer?

Anmeld

28. september 2010

mariamiss6

Arj æv... Men det kunne han måske ikke lige gøre for? jeg mener hvis han sådan halvsov, og egentlig tog drømmende i mod sit blowjob, så kom det måske derfor lidt bag på ham da han pludselig opdagede han var færdig?

Anmeld

28. september 2010

Anonym trådstarter

Har lige haft et skænderi over telefonen! Han huskede han faldte i søvn i går uden at gøre mig færdig. Dette er forekommet en del de sidste par måneder. Jeg er typen der skal have sex for fungere i hverdagen og være glad. Uden sex bliver jeg en forfærdelig kælling. Jeg kender både mine svage og stærke sider. Det hele braste sammen da han ringede for lidt siden og spurgte indtil i går. Han ved hvor rasene jeg bliver hvis jeg bliver snydt for sex. Gang på gang er det mig der ligger op til,mig der kæler,mig der giver komplimenter,mig der giver blowjob, mig mig mig der gør det hele i en god og sexet gerning. I de fleste tilfælde når han at blive færdig inden vi overhovedet er begyndt! Fik råbt en masse frustration ud i telefonrøret og stakkels min mand blev helt stille og lød ked af det da vi skulle sige farvel

Hvad gør vi! Stopper forholdet eller?????

Anmeld

28. september 2010

thildemus

Anonym skriver:

Hvad gør vi! Stopper forholdet eller?????

Ej hov! Hvordan kom det nogensinde på tale???? Pludselig afgang, så stopper vi forholdet

Hi hi ved godt du også skriver nogle andre ting, det er bare for at sætte det på spidsen. Men mon ikke bare stadig du er skænderi-vred

Tror I må tage en hyggesnak i aften over noget god aftensmad, så finder I nok en hyggelig afslutning på aftenen

Anmeld

28. september 2010

Magsen

Anonym skriver:

Jeg har æggeløsning i dag. Min mand lå og halvsov da jeg kravlede under dynen og gav ham et lækkert blowjob  Jeg lå der 15 min ca og så skete der noget der ikke var en del af planen! Han sagde "NU" ud i det blå. Og muligheden for at blive gravid endte på mine bryster  

Øv.. Væk var chancen..

Aner ikke hvad jeg ville med det her indlæg!

Kan i ikke bare gøre det igen? :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.