Ok totalt kedeligt allerede..! (så er jeg på barsel)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.532 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Lillefe

Vildt underligt nu har jeg glædet mig helt vildt, nu er jeg allerede, lidt tom for ideer, for hvad jeg skal lave, er nu begyndt at planlægge besøg osv. For jeg keder mig meget hurtigt ved at sidde hjemme!  men hallo efter en dag! det er helt underligt at tænke på der skal gå meget meget lang tid før jeg skal på job igen  

Alt herhjemme er faktisk gjort klar til ham lille prutten.. hmm...  Ja undskyld skulle lige af med det, tænker lidt på jer som har gået hjemme hele graviditeten, og jeg er gået fra de 4 uger før.. *G*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

fit_fys

Du må gerne komme til Malmø og hjælpe mig med at skrive opgave   Jeg er selv lige gået på "barsel", dvs. Jeg springer valgfagene over og skriver opgave derhjemme i stedet. Kan ikke overskue at skulle rende i skole i Kbh. når man har en fødsel og en opgave hængende over hovedet...

Har du fundet ud af hva du kan bruge tiden til? Her er lidt forslag, som jeg selv regner med at lave:

Være kreativ til lillemandens værelse

starte forfra med FRIENDS afsnittene

Prøve at sy eller strikke

Se de der Twilight film (marathon weekend med lillesøster)

Lange gåture i det skønne efterår!

Håber du kan bruge noget af det

Tine 36+2

Anmeld

30. september 2010

Lillefe

hehe gode forslag, jeg har indtil videre slappet af herhjemme.. der er INTET at lave klar til han kommer alt er i orden.... ellers har jeg ryddet lidt op herhjemme.. jae... vildt spændende.. hehe

Anmeld

30. september 2010

fit_fys

Ja, det lyder godt nok spændende! men nok en meget go ide med lidt oprydning og rengøring  Det skal nok også lige på min liste...

Anmeld

30. september 2010

Lillefe

Ja altså jeg havde også overvejet at køre et eller andet sted hen med min datter.. men er meget fattig i denne måned så har ingen penge før næste måned æv æv... en dum måned at gå på barsel i....

Anmeld

30. september 2010

fit_fys

Hvor bor du henne af? Der må da være nogle gratis ting at lave... Skoven er jo altid gratis, og helt fantastisk på denne årstid

Og så koster det heller ikke alverden at lave boller og varm kakao når man kommer hjem

Anmeld

30. september 2010

Lillefe

Nej det er rigtigt.. borlige til hareskoven.. kunne være man skulle gå en tur, det var en god ide! (bor i Ballerup)

Anmeld

30. september 2010

fit_fys

Perl skriver:

Nej det er rigtigt.. borlige til hareskoven.. kunne være man skulle gå en tur, det var en god ide! (bor i Ballerup)

Nøj! ELSKER hareskoven! der er bare så dejligt! Ved godt jeg lyder som en rigtig spejder, men det er jeg altså ikke... elsker bare skove

Anmeld

30. september 2010

Lillefe

T.K. skriver:

Nøj! ELSKER hareskoven! der er bare så dejligt! Ved godt jeg lyder som en rigtig spejder, men det er jeg altså ikke... elsker bare skove

hehe det er ok... skoven er også hyggelig bare man slippet for myggestik og den slags...

Anmeld

30. september 2010

fit_fys

Ha ha! det er rigtig nok Men der er vist ikke så mange af dem på dette tidspunkt...

Jeg har engang været orienteringsløber, og på et tidspunkt da jeg var ude og løbe, skulle jeg tisse. Jeg fandt den nærmeste busk og satte mig på hug... Og endte med 7 myggestik på røven! Nøj, hvor irriterende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.