Chokolade mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

LouiseNielsen

dorthemus skriver:

Jeg har da ædt den inden den når så langt

Hehe oki så... Ja så er det ik et problem!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

michella88

LouiseNielsen skriver:

Idag på vej hjem fra børnehave snakker Nicklas og mig om den musik pædagog de havde haft på besøg i børnehaven.... Og han eeelsker at synge, så han fortalte og fortalte....

Vi bor i et ghetto kvater, og mange af dem som bor her er mørke....

Vi kommer så gående og en MEGET mørg mand kommer gående imod os. Nicklas kigger stolt på ham, stiller sig hen til manden og synger....

Thuu bang, du er en chokolade mand, det er mig som bestemmer her, og gik så stolt vider....

Drengen er 3 år gammel, så havde overhovedet ingen ide om hvad han egentlig sang og til hvem. Han var bare stolt over han havde lært en ny sang, og havde åbbenbart misforstået taksten en smule...

Manden grinede af det og sagde at ja det var jo ik helt forkert, men hvis han troede han smagte af chokolade ville han blive skuffet....

Griner

Anmeld

27. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
LouiseNielsen skriver:

Jaaa, det ku voksne mennesker nogen gange lære noget af....

Absolut og enig

Anmeld

27. september 2010

mor-til-vanessa

LouiseNielsen skriver:

"2" cols="20" id="ctl00_ContentPlaceHolder1_TextEditorQuote_ucExtendedTinyMceEditor_TinyMceEditor_tbEditor" name="ctl00_ContentPlaceHolder1_TextEditorQuote_ucExtendedTinyMceEditor_TinyMceEditor_tbEditor" style="height:310px;width:100%;">

Idag på vej hjem fra børnehave snakker Nicklas og mig om den musik pædagog de havde haft på besøg i børnehaven.... Og han eeelsker at synge, så han fortalte og fortalte....

Vi bor i et ghetto kvater, og mange af dem som bor her er mørke....

Vi kommer så gående og en MEGET mørg mand kommer gående imod os. Nicklas kigger stolt på ham, stiller sig hen til manden og synger....

Thuu bang, du er en chokolade mand, det er mig som bestemmer her, og gik så stolt vider....

Drengen er 3 år gammel, så havde overhovedet ingen ide om hvad han egentlig sang og til hvem. Han var bare stolt over han havde lært en ny sang, og havde åbbenbart misforstået taksten en smule...

Manden grinede af det og sagde at ja det var jo ik helt forkert, men hvis han troede han smagte af chokolade ville han blive skuffet....

skraldgriner selvom jeg ville blive sur hvis jeg var "chokolade manden" men altså 3 år, så det ok.

ville bare lige tilføje at fordi der bor man mørke så behøver det ikke betyde at det er et gettho kvater

Anmeld

28. september 2010

LouiseNielsen

mor-til-vanessa skriver:

skraldgriner selvom jeg ville blive sur hvis jeg var "chokolade manden" men altså 3 år, så det ok.

ville bare lige tilføje at fordi der bor man mørke så behøver det ikke betyde at det er et gettho kvater

70% herude er udlændinge...... Så er det vel?? Eller tager jeg fejl??

Anmeld

28. september 2010

Pia.

Hvor er han bare herlig... Skøn knægt....

Og hvor sejt han bare stiller sig op og synger foran en fremmede...

Knus Pia.

Anmeld

28. september 2010

mor-til-vanessa

LouiseNielsen skriver:

70% herude er udlændinge...... Så er det vel?? Eller tager jeg fejl??

at der er mange udlænginge betyder ikke det er en gettho. bare sådan jeg ser på det. 

Anmeld

28. september 2010

LouiseNielsen

mor-til-vanessa skriver:

at der er mange udlænginge betyder ikke det er en gettho. bare sådan jeg ser på det. 

Hvad er en ghetto så? Spørger fordi jeg så ikke ved hvad det er? Var jeg nemlig ret sikker på....

Anmeld

28. september 2010

mor-til-vanessa

LouiseNielsen skriver:

Hvad er en ghetto så? Spørger fordi jeg så ikke ved hvad det er? Var jeg nemlig ret sikker på....

jamen en gettho er et kvarter hvor der er meget kriminalitet og bor folk som er socialt belastet, som måske drikker og er narkomaner.

en gettho er ikke et sted hvor der kun er mørke. der bor både lyse og mørke i en gettho. synes det er meget diskriminerende at sige det er en gettho bare fordi 70% er mørke. har slet ikke noget med farve at gøre

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

Hihi, sikken en sød historie! Og god reaktion fra manden han lige gav en sang med på vejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.