Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har prøvet at oprette det her indlæg 5 gange, men ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive.....Måske vil jeg bare skrive, at jeg har det godt lige nu En stor hurdle er klaret i dag, og jeg kan begynde at se lyset for enden af tunnelen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis ikke det var for at du bor så langt væk, så var jeg kommet forbi i morgen og givet dig en kæmpe krammer
Husk du har intet gjort galt, det er hende der er gal på den!!
Stumpen skriver: Hvis ikke det var for at du bor så langt væk, så var jeg kommet forbi i morgen og givet dig en kæmpe krammer Husk du har intet gjort galt, det er hende der er gal på den!!
Hvor er du sød, det kunne da være så hyggeligt - du er mere end velkommen! Jeg skal nok diske op med grøntsagsstænger og vand....vi skal vel snart igang med kuren igen
Munder skriver: Hvor er du sød, det kunne da være så hyggeligt - du er mere end velkommen! Jeg skal nok diske op med grøntsagsstænger og vand....vi skal vel snart igang med kuren igen
Stumpen skriver:
Nu vil jeg drible i seng....det har været en hård dag.
Munder skriver: Nu vil jeg drible i seng....det har været en hård dag.
Du må sove godt...
Munder skriver: Har prøvet at oprette det her indlæg 5 gange, men ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive.....Måske vil jeg bare skrive, at jeg har det godt lige nu En stor hurdle er klaret i dag, og jeg kan begynde at se lyset for enden af tunnelen.
Godt at hoere, soede.
Bare du snart naar hen til lyset og det hele er overstaaet.
Det er rigtig dejligt at høre. Skønt for dig søde!!!
Tak søde piger.
Der er stadig lang vej endnu. Jeg føler dog klart, at jeg er ved at være gamle Dorte igen
Munder skriver: Tak søde piger. Der er stadig lang vej endnu. Jeg føler dog klart, at jeg er ved at være gamle Dorte igen
Ej, Dorte, saa gammel er du da heller ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128