Hvornår fik Jeres barn/børn deres første cykel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Mira0911

Hvor gammel var jeres barn/børn da de fik deres første cykel?

Vi sidder og diskutere lidt om hvornår Julie skal have sin første cykel... Det bliver ikke lige nu, da hun faktisk ikke selv har sat på sin gåvogn og drøne rundt på den... Men det kommer jo en dag..

Kom hid hvornår det er bedst osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Mira0911

op...

Anmeld

27. september 2010

saxa

Jamen hmmm... Cykel og cykel.. Yasmin fik sin første cykel da hun var et par måneder (af hendes Moffe) Meen der gik self noget tid før hun brugte den..

Derudover fik hun en 3-hjulet cykel for nylig hos hendes Mormor og Moffe, som hun lærte rimelig hurtig at cykle på.. Og så fik hun en balance-cykel i 2års fødselsdagsgave - som hun suser rundt på og er skide god til at bruge

Anmeld

27. september 2010

LotteN

tror lærke var halvandet år, da hun havde en cykel med hjem da hun kom hjem fra miniferie fra bedsteforældrene . men hun kune nu kke køre på den, der gik ligeet par måneder...!

eller har hun også balancecykel og 3-hjulet som hun drønet rundt på nu, som hun fik i 2 års fødselsdagsgave!

Anmeld

27. september 2010

grinbidderen

min søn fik en 3.hjulet cykel af en art da han var lidt over 1 år men cyklede ik på den andet end når vi kørte ham rundt..

nu her i 2 års fødselsdags gave fra hans far og jeg der har han fået en rigtig cykel 12 tomme, og han skal bare lige lære at træde rigtig i padalerne ..

Anmeld

27. september 2010

Carina1977

Min søn fik hans første cykel, da han var lige knapt 4 år. Inden da havde han haft de der små plastik-køretøjer. Tror han fik dem da han var omkring 2 år.

Anmeld

27. september 2010

Mira0911

Tak for svar... :)

Måske vi skulle starte ud med en tre hjulet til hende... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.