av stakkels Johanna

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Siber

Da Johanna skulle ud i dag, faldt hun og landede lige oven på sin egen gunnistøvle lige op i skridtet (hvordan det så lige kan lade sig gøre!!!)

Så hun har fået en pænt stor rift/revne på indersiden af skamlæben, og hun hyler bare når hun skal tisse - stakkels! Det bløder også lidt!

Men jeg tænker der er jo ikke noget at gøre, det vokser vel sammen af sig selv????

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Joan ( Smallie )

Uha stakkels pige da.

Nej der er ikke noget at gøre ved. Måske smøre det men noget savlen tisser, så det ikke svier når hu men ellers er der ikke noget at gøre

God bedring til hende

Joan der lige er ved at lave 3 kg jordbær marmelade

Anmeld

27. september 2010

Grynt

Nåhhhh stakkels stakkels pige  Det var da også bare så uheldigt landet, som det overhovede kunne være. Nok ikke meget I kan gøre andet end at give hende extra knuser og kysser, det går snart over igen.

Stort kram herfra

Anmeld

27. september 2010

Muffinmus

evt lidt vandskyende salve...

'

Og kan sige for mig selv, AAAAAAAAAV, det gjorde pænt naller, for jeg tog som 7 årig lige cykelstangen i fuld firspring, hvilket resluterede i det samme..helde dog på 2 dage eller sådan noget.

Anmeld

27. september 2010

Lulle25

Nåh lille mus. Tror ikke der er det store du kan gøre. Min store pige var til ridning for et par uger siden hvor de skulle ride uden sadel hele timen, både i skridt, trav og galop. Da vi kom ud i bilen sagde hun det sved lidt ved skridtet. Og da hun skulle tisse derhjemme var hendes underbukser røde af blod, først tænkte jeg nej, hun har vel ikke fået mens. allerede. Men vi fandt så en revne helt oppe ved skamlæben som jeg smurte med vaseline og det var det vi gjorde.

Men avs avs det gør da ondt, god bedring med lille pigen

Knus

Anmeld

27. september 2010

Lene76

av av av....... puha kan mindes hvor ondt det gør..... jeg har nemlig lavet samme nr som Maria... var bare lidt ældre. Fik besked på af lægen og bruge vaseline og sørge for at vaske området ofte så der ik går betændelse i det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.