Vil kun sove efter mad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Louisesam skriver:

Hmm... godt at høre at en anden baby er ligeså sutte-gal  Har din sundhedsplejerske ikke sagt at det er for meget sutteri og får hun ikke for meget mad?? Hvordan tager din datter på?

Men du har ret, han er ikke ret gammel... måske også lidt hurtigt at tænke i "problem", det er bare ud fra min sundhedsplejerskes anbefalinger, for det hænger hans mønster bestemt ikke sammen med!

De læser jo også mange bøger, de sp'er!

Jeg snakkede også med min sp om det i starten, for hun sov også mange timer i træk om natten, og spiste (og spiser) kun i 10-15min af gangen, men hun sagde at det hele afhang af hendes vægt.. De små pus skal bare tage omkring 175g på om ugen, og 6 våde bleeer i døgnet, så er det super!!

Lisa vejede 3330g ved fødslen og vejer nu 6,4kg, 4½mdr gammel, så hvis din søn fortsætter som min pige, ja, så kan du klappe dig selv på skulderen!!

Tror sq ik de kan spise for meget.. Det har jeg i hvert fald ik indtrykket af..  Når Lisa falder i søvn ved babs'en, så løber der ind imellem noget mælk ud af mundvigen på hende..hehe... madgris!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.