Suppekuren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.572 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. september 2010

ZamanogDania

Ja som overskriften lyder Suppekuren.
Jeg har læst lidt om den, men jeg ved ikke om det virker?
Ville høre om der var nogle skønne damer har prøvet denne kur?

Efter fødsel er min vægt gået i står. Jeg har det rigtig dårlig med mig selv. Kan ikke passe mine gamle tøj Man kan også se på mig at jeg er ked af det, og gider ikke gør noget ved mig. Jeg vil bare gerne starte et sted.
Jeg vil gerne bruge denne kur som kickstarter til en sund livstil.

ved I om man tager de kg på igen hurtigt? Er det fedt man taber eller væske?

Håber I har nogle svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

SoffiLine

ZamanogDania skriver:

Ja som overskriften lyder Suppekuren.
Jeg har læst lidt om den, men jeg ved ikke om det virker?
Ville høre om der var nogle skønne damer har prøvet denne kur?

Efter fødsel er min vægt gået i står. Jeg har det rigtig dårlig med mig selv. Kan ikke passe mine gamle tøj Man kan også se på mig at jeg er ked af det, og gider ikke gør noget ved mig. Jeg vil bare gerne starte et sted.
Jeg vil gerne bruge denne kur som kickstarter til en sund livstil.

ved I om man tager de kg på igen hurtigt? Er det fedt man taber eller væske?

Håber I har nogle svare

den virker, har prøvet den. og den virker hurtigt. men du skal følge den til punkt og prikke. og kun indtage det kuren siger

din krop blir fuldstændig udrenset

Anmeld

27. september 2010

ZamanogDania

SoffiLine skriver:

den virker, har prøvet den. og den virker hurtigt. men du skal følge den til punkt og prikke. og kun indtage det kuren siger

din krop blir fuldstændig udrenset

Okey glæder mig til at prøve så, men er det væske man taber eller fedt?

Anmeld

27. september 2010

SoffiLine

ZamanogDania skriver:

Okey glæder mig til at prøve så, men er det væske man taber eller fedt?

det er begge dele

Anmeld

27. september 2010

ZamanogDania

SoffiLine skriver:

det er begge dele

Okey, tog du den hurtig på igen eller? altså self. skal jeg passe på hvad jeg spiser, men du ved hvad jeg mener.

Anmeld

27. september 2010

SoffiLine

ZamanogDania skriver:

Okey, tog du den hurtig på igen eller? altså self. skal jeg passe på hvad jeg spiser, men du ved hvad jeg mener.

jeg har ikke taget noget på igen, men fulgte ikke kuren fra start til slut, men det gik hurtigt med at kiloene raslede af men selv da jeg stoppede kom ingen af de tabte kg på igen

Anmeld

27. september 2010

quar20

Det er SKIDE usundt for kroppen for du får under hvad kroppen har behov for pr. dag..

Men må vidst også hellere indrømme når det er sagt at jeg også var på den - og tabte mig 21kg på kun 1½ måned..!! Har ikek taget det på igen, men det kræver altså du følger den til punkt og prikke og det kræver også at du ændre din kost bagefter..! Altså du må ikke give din krop et chok ved at den dag kuren stopper så gå på mac D..!!

Anmeld

27. september 2010

Sabrina2014

quar20 skriver:

Det er SKIDE usundt for kroppen for du får under hvad kroppen har behov for pr. dag..

Men må vidst også hellere indrømme når det er sagt at jeg også var på den - og tabte mig 21kg på kun 1½ måned..!! Har ikek taget det på igen, men det kræver altså du følger den til punkt og prikke og det kræver også at du ændre din kost bagefter..! Altså du må ikke give din krop et chok ved at den dag kuren stopper så gå på mac D..!!

Hvor kan man se omkring den?

Anmeld

27. september 2010

ZamanogDania

quar20 skriver:

Nej self. skal jeg ikke til Mac. Jeg vil self. ændre min livsstil efter det. Vil ikke være overvægtig mere.

Anmeld

27. september 2010

ZamanogDania

Sabrina L skriver:

Hvor kan man se omkring den?

Bare søge i google skriv suppekuren 7 dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.